Як деякі ЗМІ ігнорують розгін майдану

MediaSapiens

Сьогодні наші колеги з ІМІ написали статтю «Утилізовані ЗМІ», в якій йшлося зокрема про те, як міняється редакційна політика у холдингу Курченка, куди входять такі видання як Forbes та «Кореспондент».

Так ось деякі з цих медіа взагалі не помітили, що вночі відбувся жорстокий розгін демонстрантів. Багато писати не буду. Здається, достатньо скрінів.

Вище головна сторінка сайту Forbes станом на 14:00 суботи. Аргументи про те, що ми на вихідних не працюємо – не приймаються.

А ось так специфічно трактує події «Кореспондент.net». Виявляється, що головні постраждалі – це «беркутівці», які били жінок і дітей. Ця новина опинилася у рубриці "Главная". 

А ось ще скрін першої сторінки видання із іншого холдингу – «Вести». Ці працюють тоньше. У них серед головних новин про те, що  «сторонники» євромайдану «обиженные на оппозицию». Хоча в самій новині нема жодного коментаря, лише абстрактні посилання на «митингующих».

comments powered by Disqus