Короля Бельгії обурила реклама Burger King

BBC

Вибори проходять на сайті whoistheking.be, пише BBC.

Користувачам нагадують, що 21 липня 2013 року бельгійським монархом став Філіп, а 19 травня 2017 року «про свій прихід до Бельгії оголосив Burger King».

«Два королі, одна корона, хто правитиме?», - запитує мережа своїх користувачів і пропонує проголосувати - за Філіпа або за «Короля бургерів».

Якщо вибрати правлячого монарха, сайт запитує: «Ви впевнені? Не він смажитиме вам картоплю-фрі».

Якщо відповісти на це питання «так», то постає інше: «Чи впевнені ви, що ви впевнені?». При цьому кнопка «так» стає значно меншою від кнопки «ні».

Голосування продовжуватиметься до 19 червня.

А свій перший ресторан у Бельгії Burger King планує відкрити в кінці червня.

Представник бельгійської королівської сім'ї П'єр Еммануель де Бо заявив, що використання зображення короля має бути схвалене монархом, але у нього дозволу не питали.

«Ми не схвалюємо такий підхід, - сказав П'єр де Бо. - Оскільки це робиться для комерційних цілей, ми б не дали нашого дозволу».

Сайт Burger King і надалі використовує анімаційне зображення короля Філіпа.

Водночас у мережі запевняють, що не отримували жодних повідомлень від бельгійської монаршої родини.

Нагадуємо, що раніше Burger King зняв рекламу, яка активізувала гаджети користувачів. 

Google Home – це розумний динамік, який виконує функції голосового помічника. Корпорація почала продавати його у листопаді 2016 року. Гаджет може транслювати музику, керувати домашньою автоматикою і шукати щось в інтернеті. Саме цю можливість і використали в Burger King.

За сюжетом рекламного відео, працівник цієї мережі швидкого харчування жаліється, що не може за 15 секунд ролика розповісти про те, наскільки хороший вопер – класичний бургер цієї компанії. А потім каже, що в нього виникла ідея, і промовляє: «Окей, Google, що таке вопер?» Як і задумували автори реклами, якщо поруч з джерелом звуку знаходився голосовий помічник, то він одразу реагував на команду і починав зачитувати статтю з Вікіпедії. 

comments powered by Disqus