Журналісти Euronews висловили недовіру керівництву та заявили про цензуру

about.flipboard.com

Про це повідомляє EurActiv.com.

За даними видання, профспілка «Force Ouvrière» прийняла заяву, де сказано, що на даний момент Euronews - не є більше організацією з європейським підходом та європейським баченням майбутнього.

«Як ми можемо прийняти нескінченний список неетичних дій, зроблених керівництвом в останні роки та все ще довіряти керівництву? Список довгий: Дмитро Фірташ, який підозрюється в корупції, Дені Сассу-Нгессо (екс-президент Конго - Ред.), 30 років при владі, підозрюється у численних звинуваченнях в корупції, у його найближчому оточенні», - зазначають журналісти.

Журналіст Euronews на умовах анонімності розповів, що їм заборонили критикувати Туреччину після невдалого перевороту 15 липня та жорстку політику Росії щодо її сусідів та членів ЄС.

Зазначимо, що у лютому 2015 року єгипетський мільярдер Нагіб Савіріс придбав контрольний пакет акцій - 53% у Euronews, після візиту Володимира Путіна, що згодом викликало ряд питань з приводу майбутньої редакційної позиції та незалежності Euronews.

А українську службу Euronews купив у березні 2015 року український олігарх Дмитро Фірташ.

Повідомляється, що нещодавно з'явилися повідомлення про переговори з американською телекомпанією NBC News, яка планує придбати 15% і 30% акцій Euгonews. Єгипетський мільярдер Савіріс планує залишатися акціонером.

У своїй заяві профспілка піднімає ряд питань до керівництва ЗМІ. Одне з питань стосується того, як можна виправдати плани закриття української служби у реальних умовах напруженості між Києвом та Москвою.

Повідомляється, що згідно інтернет-опитування, яке було проведено 6-7 грудня, 70.4% журналістів та фахівців у Euronews заявили, що не довіряють керівництву компанії, і тільки 34 особи (11.7%) заявили, що довіряють.

Нагадуємо, що на початку грудня в штаб-квартирі телеканалу Euronews в Ліоні (Францыя) відбувся попереджувальний одноденний страйк української, іранської, арабської та представників декількох інших мовних редакцій.

Раніше брюссельське видання EurActiv повідомило про закриття української служби Euronews і звільнення 17 журналістів. При цьому російська служба Euronews, яка фінансується російським державним телебаченням, відмовилася надати робочі місця для журналістів з української служби в порушення французького трудового законодавства.

Нагадаємо, з 2015 року ліцензією на українську версію міжнародного телеканалу Euronews володіє медіагрупа Inter Media Group Дмитра Фірташа і Сергія Льовочкіна. Українська ліцензія оформлена на ТОВ «Видавництво “Чистий прибуток”». Влітку 2016 року стало відомо, що цього року канал Euronews може припинити мовлення українською через рішення Inter Media Group.

comments powered by Disqus