Як стати зіркою Twitter: 13 порад

00:00,
29 Січня 2011
1467

Як стати зіркою Twitter: 13 порад

00:00,
29 Січня 2011
1467
Як стати зіркою Twitter: 13 порад
Американський спортивний журналіст ділиться рецептом, який приніс його мікроблогові 50 тисяч читачів.

Автор – Деррен Ровелл, ведучий рубрики «Спортивний бізнес» порталу CNBC

 

Нещодавно кількість фоловерів мого мікроблогу в Twitter @darrenrovell сягнула п’ятдесяти тисяч. Я пишаюсь цим і вдячний усім своїм читачам та дописувачам за довіру. І, хоч я не вважаю себе великим експертом із соціальних медіа, хотів би поділитися тринадцятьма найважливішими речами, які допомогли мені досягти  успіхув мікроблогінгу. Буде багато порівнянь із спортом, бо це сфера мого професійного зацікавлення, але ці поради можуть придатись кожному.

 

1. Не використовуйте всі 140 символів, максимум - 120

Пам’ятайте, твіттер – це не монолог, а діалог. Ви хочете, щоб люди читали вас і пересилали ваші твіти. Якщо ви використовуєте всі 140 символів, єдине, що вони можуть зробити з таким повідомленням – натиснути кнопку «ретвіт», не додаючи жодних власних коментарів. За моїми спостереженнями, найвдаліші мої твіти становили близько 100 символів. Додаючи до цього дванадцять символів мого імені, абревіатуру RT, пробіл і символ @, маємо 116. Ще 24 символи фоловери мають для того, щоб висловитись. Аби зменшити кількість символів у твіті, використовуйте сервіси скорочення інтернет-адрес, наприклад, bit.ly або is.gd.

 

2. Це не змагання з популярності

Твіттер – не фейсбук. Тут немає гонитви за якомога більшою кількістю френдів за принципом «я зафоловлю тебе, якщо ти зафоловиш мене». Якщо ви фоловите людей, щоб читати їхні повідомлення, ви не схочете засмічувати свою стрічку незмістовним стьобом. Деякі люди фоловлять інших, аби ті зафоловили їх і підвищили їхній рейтинг. Не варто так робити, якщо ви хочете використовувати твіттер ефективно. Як на мене, нормально читати можливо лише до 700 людей – із досягненням цієї кількості твіттер перестає бути для вас ефективним інструментом. Регулярно переглядайте перелік мікроблогів, які ви читаєте, й усувайте звідти людей, які не дають цікавої та потрібної вам інформації. Не переймайтесь тим, що люди відвернуться від вас: якщо ви збуджуєте цікавість, вас будуть фоловити, повірте.

 

3. Думайте, кого фоловите

Якщо твіттер видається вам марнуванням часу, значить, ви просто не тих фоловите. Твіттер – це засіб економії часу. Якщо ви зафоловили потрібних людей, ви зможете працювати продуктивніше, адже новини почнуть знаходити вас, а не ви їх. Інформація потраплятиме до вас швидше, ніж якби ви активно шукали її деінде. Щоб знайти тих самих правильних людей, перегляньте список тих, хто фоловить вас,  тих, хто фоловить цих людей, скористайтесь опціями «шукати людей» і «кого зафоловити».  

 

4. Поцікавтесь, хто і навіщо вас читає

Ті, хто додає ваш мікроблог до своєї стрічки, роблять це з певної причини. Якщо вас читає тільки група ваших друзів, ви можете весь час обмінюватись жартами, зрозумілими тільки вашій компанії. Але якщо це читатимуть люди з-поза вашого кола, подібні повідомлення дуже скоро змусять їх піти. Якщо ви комік, жартуйте, але, якщо ви не маєте що сказати смішного, не намагайтесь. Якщо ви спортивний журналіст, пишіть про спорт. Словом, пишіть про те, що може бути цікаво вашим читачам.

 

5. Особисті повідомлення – це завжди добре

Як журналіст, що спеціалізується на спортивному бізнесі, я знаю, що мої фоловери очікують від мене переважно повідомлень саме на цю тему. Але я також люблю їжу, а ще люблю різні дивні штуки. На цьому тижні я ходив у супермаркет і побачив там печиво, яке мені сподобалась. Я сфотографував його, кинув посилання у твіттер, і фото переглянули понад п’ять з половиною тисяч людей. Я хочу, щоб люди зрозуміли мене як особистість. Співвідношення професійного і особистого у моєму твіттері – 9:1. До речі, колишній тенісист Джастін Ґімелстоб колись кинув у твіттер фото сірки із свого вуха. І це сподобалось людям, адже вони фоловлять Джастіна саме за його ексцентричність.

 

6. Не бійтесь заводити кілька облікових записів

Якщо я фоловлю людину, щоб читати її повідомлення про футбол, я не буду в захваті від зливи твітів про баскетбольний чемпіонат. Якщо ви розумієте, що певна тема, яка вас цікавить, не є тим, за що вас фоловить більшість людей, заведіть для повідомлень на цю тему окремий мікроблог. Повірте, це допоможе вам зберегти фоловерів. Адже ніхто не обмежує кількість рахунків, які ви можете завести на Twitter.У мене є подібні проблеми з твіттерами спортивних асоціацій: мене цікавлять тільки результати ігор певної команди, вони ж завалюють мене повідомленнями про рахунок усіх можливих матчів. Компаніям також варто не просто бути присутніми в твіттері, але й мати декілька облікових записів для повідомлень різної тематики. Деякі люди цікавляться тільки знижками й не мають охоти дізнаватись про кожну нову крамницю.

 

7. Люди люблять картинки

Одним із моїх найпопулярніших твітів було посилання на оце фото.Мені пощастило сфотографувати баскетболіста Патріка Юїнґа, який їв попкорн без допомоги рук поруч із телеекраном, на якому показували тренера Orlando Magic Стена ван Ґанді. Це зацікавило десять тисяч твіттерян!

 

8. Зважайте на час

Звичайно, сидячи на важливій грі, ви не можете зволікати із тим, щоб поділитись своїми враженнями в твіттері. Але, якщо ви маєте в  запасі «золоте» повідомлення, варто почекати, поки збереться якомога більша аудиторія. Те, що твіттер – засіб миттєвих повідомлень, не означає, що ви мусите відсилати все миттєво. Я не знаю глобальної статистики, але, за моїми спостереженнями, найбільше мене читають між 9.30 і 11.00. Повідомлення, відіслані до 7-ї й після 22-ї, зазвичай ідуть в нікуди. Тож, якщо маєте щось важливе, притримайте до кращого часу.

 

9. Забагато твітів не буває

Скільки повідомлень треба писати на день, щоб люди почали відписуватись від вашого мікроблогу? Люди часто говорять, що хтось твітить забагато, й це втомлює їх. Неправда! Якщо ви пишете якісні, цікаві речі, ніхто не відпишеться від вашого твіттера. Людей дратує не кількість чиїхось повідомлень, а кількість ПОГАНИХ повідомлень.

 

10. Колективний твіттер-простір розумніший за вас

Використовуйте твіттер, щоб довідатись, чи ваша думка з певного приводу збігається з думкою загалу. Якщо я не можу визначитись із ставленням до певного явища чи події, я опитую своїх фоловерів. Часто з’ясовується, що мою думку поділяє меншість.  Більше на цю тему можна прочитати в чудовій книжці Джеймса Суровецкі «Мудрість натовпу» (The Wisdom Of Crowds). Вона була написана 2004 року, але цілком може бути застосована й для кращого розуміння твіттера.

 

Читайте твіти, в яких згадується ваш юзернейм. Не лише для того, щоб бачити, хто вас ретвітить, але й для того, щоб довідатись думки інших про ваш мікроблог. Часом люди, які мають зовсім мало фоловерів, присилають мені цікаві речі з пропозицією ретвітнути. Прислуховуйтесь до того, що вам пишуть люди, адже сукупність тих, хто вас читає, розумніша за вас.

 

11. Не довіряйте наосліп

Якщо ви ретвітите якусь новину, переконайтесь, що джерело заслуговує на довіру. Колись я потрапив у неприємну ситуацію, ретвітнувши недостовірну інформацію. Хтось написав із посиланням на одну радіостанцію, що Меджик Джонсон купує команду Jacksonville Jaguars і переводить її до Лос-Анджелеса.  Повідомлення поширювалось за принципом зіпсованого телефону. Автор оригінального повідомлення видалив його, тож крайнім виявився я. Я зв’язався з цим хлопцем, і він зізнався, що не впевнений у достовірності інформації – цю новину з посиланням на радіо переказав йому друг. Він не переймався наслідками, адже він не журналіст, і йому нічого не загрожувало. Зате мені було дуже соромно.

 

12. Люди хочуть сміятись

Незалежно від того, про що і як ви пишете, почуття гумору в твіттері цінується високо. Є щось магічне в тому, що одна відіслана вами фраза може змусити сміятись багатьох людей.

 

13. Робіть паузи

На відміну від ведення блогу, який треба оновлювати регулярно, щоб люди не втратили інтерес, твіттер можна закинути в будь-який момент. Люди не відпишуться від вас лише тому, що ви зробили паузу. Час від часу це варто відпочивати від твіттера, хоча, чесно кажучи, не пригадую, коли сам робив це останній раз.  

 

СNBC

Переклад – «Медіаграмотність»

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду