Реклама вина i шампанського повернеться у російські ЗМІ та інтернет

00:00,
25 Квітня 2013
1916

Реклама вина i шампанського повернеться у російські ЗМІ та інтернет

00:00,
25 Квітня 2013
1916
Реклама вина i шампанського повернеться у російські ЗМІ та інтернет
Депутати готуються внести відповідні поправки до закону «Про рекламу», пише газета «Известия».

Повна заборона на рекламу алкоголю у друкованих виданнях та інтернеті може бути скасована – відповідний законопроект було ухвалено на засіданні Міжфракційної робочої групи із захисту прав підприємців.

Поправки, які передбачають дозвіл на рекламу вина та шампанського у періодичних друкованих виданнях та в інтернеті, планується внести до статті 21 російського закону «Про рекламу».

Поправки у травні внесе член комітету Держдуми з економічної політики, інноваційного розвитку і підприємництва Віктор Звагельський. У пояснювальній записці до законопроекту відзначається, що через неможливість донести до російських споживачів інформацію про свої вина вихід на винний ринок фермерських господарств і невеликих підприємств «надзвичайно ускладнений». Така практика, також вказується у документі, суперечить державній політиці із збільшення площ виноградників та кількості вітчизняних виробників вина.

«Культура споживання вина у цілому не призводить до такої масової алокоголізації, як вживання більш міцних напоїв. Тому ніхто не говорить про те, що якщо ми будемо допомагати виноробству, зросте споживання алкоголю», – відзначив у коментарі «Известиям» Звагельський.

Законопроект, підкреслив депутат, стосується лише якісних вин і не розглядає небезпечну для здоров’я продукцію із додаванням спирту.

Заборона на рекламу будь-яких алкогольних напоїв у друкованих ЗМІ набула чинності в Росії з 1 січня 2013 року. Одночасно для міцних напоїв було закрито й інтернет. При цьому перша хвиля заборон запрацювала ще у липні 2012 року  тоді рекламу алкогольної продукції заборонили на громадському транспорті, крім цього у рекламі заборонили використовувати образи людей і тварин. В першу чергу заборони стосувалися виробників пива як найбільш активних рекламодавців у пресі та на зовнішніх носіях.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Фото: Wine Folly.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду