70 відсотків «розумних пристроїв» вразливі до хакерських атак – дослідження

70 відсотків «розумних пристроїв» вразливі до хакерських атак – дослідження

00:00,
4 Серпня 2014
2064

70 відсотків «розумних пристроїв» вразливі до хакерських атак – дослідження

00:00,
4 Серпня 2014
2064
70 відсотків «розумних пристроїв» вразливі до хакерських атак – дослідження
70 відсотків «розумних пристроїв» вразливі до хакерських атак – дослідження
Майже три чверті від усіх пристроїв з категорії «Інтернету речей» можуть піддаватися хакерським зламам та пошкодженням.

 

Про це йдеться у нещодавньому дослідженні, опублікованому компанією Hewlett-Packard (HP), пише mashable.com.

У ході дослідження вивчалися 10 поширених смарт-пристроїв, включно з веб-камерами та термостатами. Як стверджують експерти, кожен із приладів мав приблизно 25 вразливостей. Багато з них стосувалися ненадійних паролів або слабко захищеного програмного забезпечення.

8 із 10 пристроїв для нормальної роботи потребують сильнішого паролю. Таке ж співвідношення приладів, що піддаються ризику перехоплення персональної інформації за допомогою хмаркових сервісів.

«Торік ми багато чули про “Інтернет речей” про його безпеку, але не бачили загальної картини», - пояснюють необхідність свого дослідження в HP.

Тож у компанії вирішили вивчити проблему та ознайомити людей із основними проблемами безпеки таких пристроїв.

Дослідницька компанія Garner передбачає, що до 2020 року у світі буде 26 мільярдів індивідуальних об’єктів категорії «Інтернету речей». При цьому у 2009-му їх було продано лише 9 мільйонів.

До «Інтернету речей» можуть належати будь-які приєднані до інтернету прилади, так звані «розумні пристрої»: від холодильника до зубної щітки.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
youtube.com, канал Mashable Explains
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду