Як газети відреагували на смерть актора Робіна Вільямса

Як газети відреагували на смерть актора Робіна Вільямса

00:00,
12 Серпня 2014
1667

Як газети відреагували на смерть актора Робіна Вільямса

00:00,
12 Серпня 2014
1667
Як газети відреагували на смерть актора Робіна Вільямса
Як газети відреагували на смерть актора Робіна Вільямса
Новиною дня по всьому світу стала смерть Робіна Вільямса, ймовірною причиною якої називають суїцид. Онлайн-видання Poynter зробило підбірку передовиць американських та інших газет, на яких згадують відомого актора, а також нагадало, як не варто писати про самогубства.

San Francisco Chronicle називає його «коміком, який змусив світ сміятися». Чиказька газета RedEye винесла на першу шпальту заголовок «Сміх та сльози».

San Francisco Chronicle (США)

RedEye, Чикаго, Іллінойс (США)

The Virginian-Pilot, Норфолк, Вірджинія (США)

Metro – New York Edition, Нью-Йорк (США)

Correio Braziliense, Бразіліа (Бразилія)

United Evening News, Тайбей (Тайвань)

В іншій статті Poynter Ел Томпкінс (Al Tompkins) пише, що смерть Робіна Вільямса дає журналістам привід більше писати про проблему самогубств, особливо зважаючи на зростання рівня суїцидів у США.

«Але кричущі заголовки, здогадки та зображення заплаканих фанів може наробити багато шкоди. Журналісти мають висвітлювати смерті такого роду знаменитостей, але ключове питання – як», - каже автор.

У зв’язку із цим Томпкінс наводить поради Американської асоціації психології самогубців (The American Association of Suicidology) для журналістів: писати про суїциди слід обережно, стисло, не використовувати драматичних заголовків та зображень, не описувати методів самогубства. 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
poynter.org
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду