Філіппінський уряд скасував ліцензію новинного сайту Rappler

Rappler

У сайту Rappler виник конфлікт із діючим президентом Родріго Дутерте (Rodrigo Duterte) через критичне висвітлення його жорстокої боротьби з наркобізнесом, пише The Guardian. Уряд звинуватили у спробах змусити замовкнути незалежну журнаілстику та придушити вільну пресу в країні.

Прес-секретар президента усі звинувачення відкинув, повідомивши, що Rappler та Rappler Holdings Corp порушили положення конституції країни, які обмежують володіння медіа. Згідно із законодавством, усі власники та топ-менеджери медіакомпанії мають бути філіпінцями.

В минулому році президент заявив, що сайт має американський власників й пообіцяв викрити Rappler.

Редакторка Rappler Чай Хофілена (Chay Hofilena) заявила, що компанія подасть апеляцію на рішення Комісії з цінних паперів та біржі, яке має набути чинності через 15 днів. В офіційній заяві видання йдеться про те, що сайт зазнає утисків з боку уряду ще з 2016 року. «Ми продовжимо готувати для вас новини й триматимемо уряд підзвітним за їх дії та рішення», - пообіцяв Rappler.

В минулому році президент Родріго Дутерте назвав найбільшу філіппінську газету Philippine Daily Inquirer та один з провідних телеканалів ABS-CBN «сучими синами» й попередив їх про кармічні наслідки через критику його війни з наркоторгівлею.

Нагадаємо, у минулому році президент Філіппін Родріго Дутерте (Rodrigo Duterte) визнав, що його команда фінансувала армію «тролів» у соцмережах під час президентської кампанії 2016 року.

comments powered by Disqus