Король Саудівської Аравії наказав усунути журналіста від роботи за порівняння його з Аллахом

Ynetnews

Як повідомляє Reuters, газета не пов’язана з медіаходингом «Al Jazeera», заснованим у Катарі. Автор колонки Рамадан аль-Анзі (Ramadan al-Anzi) використав у своєму тексті декілька прикметників, які в ісламі асоціюються з Аллахом. В Саудівській Аравії дотримуються поглядів суннітського ваххабізму, згідно з якими не схвалюється приписування людям божественних якостей та не дозволяється називати людей одним з 99 імен Аллаха.

У повідомленні до міністра інформації король написав, що він «вражений деякими фразами, що використовуються в колонці». Згодом газета опублікувала вибачення.

Нагадаємо, нещодавно Саудівська Аравія закрила офіс телекомпанії Аль-Джазіра. Ліцензія телекомпанії була відкликана за «пропаганду терористичних груп і підтримку повстанців у Ємені».

comments powered by Disqus