Європейські ЗМІ можуть втратити більшість доходів від онлайн-реклами

Wired

Більше 30 європейських онлайн-видань направили колективного листа до Європарламенту, пише The Guardian. В ньому вони зазначили, що у разі прийняття змін до законодавства, що регулює конфіденційність даних в інтернеті, онлайн-видання можуть втратити доходи від реклами практично в повному обсязі.

Річ у тому, що поправки, які внесені на розгляд Європарламенту, дадуть користувачам можливість повністю відключити передачу даних про їх дії в інтернеті. Мова йде про введення так званого принципу «приватності за замовчуванням»: в інтернет-браузери буде вбудована обов'язкова функція, що дозволить відмовитися від передачі cookies відразу всім сайтам.

Дані про те, які сайти відвідують користувачі, використовуються для таргетованої реклами. Видання стурбовані тим, що новою функцією скористається більшість користувачів, і вони більше не зможуть показувати їм відповідну рекламу. Натомість цією інформацією про дії користувачів в мережі володітимуть тільки технологічні гіганти, такі як Google, Facebook і Mozilla.

Під листом до  Європарламенту підписалися керівники Financial Times, The Guardian, Daily Mail, Le Monde, Le Figaro, Die Zeit та інших видань. Вони підкреслили, що 90% трафіку в Європі зосереджено в руках чотирьох компаній - Google, Facebook, Microsoft і Mozilla, а поправки до законодавства можуть «посилити асиметрію на ринку між приватними видавництвами і глобальними корпораціями». 

comments powered by Disqus