Німеччина погрожує штрафами Facebook, Google та Twitter за поширення мови ворожнечі

Blogs

Німеччина розгляне нові закони, які змусять соціальні мережі, такі як Facebook, і пошукові системи, на кшталт Google, більш активно боротися з розпалюванням ненависті в мережі, повідомляє The Guardian. Зокрема компанії мають створити зрозумілі та швидкі інструменти для реєстрації скарг на образливий контент, публікувати звітність щодо кількості таких скарг та найняти кваліфікованих омбудсменів, які б займалися видаленням неприйнятних постів.

Онлайн-платформи, які порушать правові вимоги, будуть оштрафовані. Розмір штрафів розраховуватиметься на основі їх фінансового річного обороту або ж будуть призначатися одноразово в розмірі до € 500 00, якщо компанія не видалятиме протягом 24 годин публікації, що порушують німецьке законодавство щодо мови ворожнечі.

Побоювання щодо впливу соцмереж та поширення через них популістських ідей значно зросли після голосування за Brexit у Великобританії та перемоги на президентських виборах в США Дональда Трампа. «В усій Європі політики із занепокоєнням очікують виборів у Франції та Німеччині в наступному році», - пише The Guardian.

Законодавство Німеччини щодо мови ворожнечі є одним із найжорсткіших у світі, зазначає видання. Наприклад, за заперечення Голокосту та підбурювання до ненависті по відношенню до меншин можна отримати покарання у вигляді тюремного ув'язнення. «В останні місяці в країні зростає напруження через намагання змусити технологічні компанії приймати відповідальність за контент, розміщений на їх сатйах та платформах», - зазначає газета.

Водночас Міністр юстиції Німеччини Хайко Маас прокоментував потенційні зміни в законодавстві так: «Компанії, які заробляють гроші на соціальних мережах мають соціальні зобов'язання - не може бути в інтересах будь-якої компанії використовувати свої платформи для вчинення злочинів».

Нагадаємо, німецький фотограф виграв суд у Facebook за видалення EXIF-даних зі знімків. Компанії загрожує штраф в розмірі € 250 тисяч за кожен випадок порушення авторського права при видалення EXIF-даних. Тому компанії доведеться адаптувати свою систему завантаження фотографій для німецьких користувачів.

comments powered by Disqus