Джуліан Ассанж захотів стати торговою маркою

00:00,
1 Березня 2011
1022

Джуліан Ассанж захотів стати торговою маркою

00:00,
1 Березня 2011
1022
Джуліан Ассанж захотів стати торговою маркою
З метою самозахисту від паплюження репутації.

 

Засновник Wіkileaks подав заявку на реєстрацію свого імені в якості торгової марки до Управління з питань інтелектуальної власності Великої Британії.

 

Якщо заявку задовольнять, «Julian Assange» буде розглядатися як торгова марка при згадці в таких сферах як «новинні сервіси», «журналістика», «публікація текстів з іншою метою, окрім піару та реклами», «сервіси публічного обговорення», «розважальні сервіси» та «освітні сервіси».

 

Джуліан Ассанж прагне захистити своє ім’я від паплюження у ЗМІ та інших сферах. Наразі більшість згадок про активіста в інтернеті йде в контексті, окрім його найвідомішого проекту Wikileaks, ще й слова «зґвалтування» - більш сильного синоніма «злочинів, пов’язаних із сексом», в яких його обвинувачують шведські правоохоронці і які він вважає політично мотивованими.

 

Голова Wikileaks – не перша знаменитість, яка прагне захистити свою честь у такий спосіб. Одна з високопоставлених опоненток Ассанжа, американська політична діячка Сара Пейлін, теж подала аналогічну заявку на себе та на ім’я своєї дочки Брістол Пейлін.

 

Використання торгової марки у матеріалах з оціночними судженнями та епітетами накладає на ЗМІ більшу відповідальність, оскільки юридичні наслідки у разі доведення факту нанесення шкоди власнику торгової марки можуть бути більш суворими, ніж були б для наклепу на фізичну особу.

 

«Медіаграмотність»

Фото з сайту inewp.com

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду