Сьогодні починається всесвітній Тиждень медіаграмотності

NAMLE

Так, у США темою цьогорічного Тижня медіагарамотності стала «включеність у світ, в якому є місце для голосу кожного». Досвід проведення заходів з медіагармотності США перейняли в Канади, де подібні заходи проводяться вже 11 років поспіль. Для порівняння, у США це лише третій подібний захід. Організатори тижня - Національна асоціація медіаграмотності (NAMLE) - закликають користувачів писати про медіаграмотність у Twitter, використовуючи хештеги  #medialitwk,  #mlw17 та #getsmartonline. Проведення Тиждня медіаграмотності підтримують ряд великих компаній: Facebook, Twitter, Nickelodeon. В рамках тижня будуть відбуватися тематичні вебінари, дискусії, покази фільмів та онлайн-флешмоби.

Раніше тиждень медіаграмотності - з 26 жовтня по 1 листопада - відбувся й під патронатом ЮНЕСКО. Генеральна директорка ЮНЕСКО Ірина Бокова зазначила, що нині люди мають більше доступу до інформації, ніж будь-коли раніше. Це дає як нові можливості, так і створює нові загрози. Тому однією з ключових навичок сучасної людини має стати критичне мислення. «Медійна та інформаційна грамотність і проведення Тижнів медіаграмотності дуже важливі. Ми можемо казати про появу покоління, яке народилося й виросло з цифровими технологіями. Я думаю, що нам потрібне нове покоління - цифрових громадян, з навичками критичної оцінки, верифікації, використання та трансормування інформації у знання», - вважає директорка.

Нагадаємо, раніше організація ЮНЕСКО опублікувала головні положення п'яти запропонованих нею правил щодо медійної та інформаційної грамотності.

Також MediaSapiens писав про десять необхідних компетентностей для медіаграмотності. 

comments powered by Disqus