Університет Грінченка хоче навчати медіаграмотності школярів, батьків та вчителів

Дізнатися деталі про медіашколу та проголосувати за неї можна на сторінці проекту. Ініціативи, що наберуть найбільше голосів, будуть профінансовані з бюджету м.Києва.

Проект «Медіашкола Університету Грінченка» прагне «сприяти розбудові ефективної системи медіаосвіти в країні заради забезпечення всебічної підготовки дітей, молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування у них медіаобізнаності, медіаграмотності і медіакомпетентності відповідно до вікових та індивідуальних особливостей»

На думку ініціаторів проекту, нині постає гостра потреба в розвитку медіаосвіти, одне з головних завдань якої полягає в запобіганні вразливості людини до медіанасильства і медіаманіпуляцій, поширенню медіазалежностей.

Університет Грінченка пропонує відкрити на власній базі спеціальну медіашколу, яка б залучала до співпраці професійних фахівців (медійників, журналістів, рекламістів та піарників), медіапсихологів та медіапедагогів.

«Для учнів школи (школярів, студентів, вчителів, батьків) медіашкола пропонує оптимальні форми навчання невеликими групами: теоретичні та практичні заняття, майстер-класи, workshops, тренінги. Кожен курс завершується власним проектом», - повідомляє виш.

Університет визначив такі ключові показники оцінки результату проекту:
- формування медіаграмотності особистості;
- формування медіаімунітету особистості;
- ефективна взаємодія із медіа;
- розвиток критичного мислення особистості; 
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників середньої школи.
-формування та наповнення власного портфоліо студента та школяра; 
- видання метиодичних рекомендацій з медіаграмотності для педагогічних працівників середньої школи та для батьків.

На реалізацію цієї ініціативи Університету Грінченка потрібно 568 631 грн.

Наразі за проект проголосувало 26 людей.

Голосування за всі проекти триватиме до 29 січня.

Для впровадження проектів програми «Громадський бюджет міста Києва» київська влада виділила 50 млн грн (до 1 млн грн на 1 проект).

Раніше MediaSapiens публікував результати дослідження щодо впровадження медіаосвіти в Україні. 79% опитаних учителів помітили посилення у цьому напрямку. 21% опитаних учителів не побачили суттєвих змін у викладанні медіаосвіти 2015–2016-го навчального року.

comments powered by Disqus