Facebook частіше використовують як джерело новин, ніж традиційні медіа - опитування Ogilvy

Facebook частіше використовують як джерело новин, ніж традиційні медіа - опитування Ogilvy

15:45,
22 Червня 2017
2508

Facebook частіше використовують як джерело новин, ніж традиційні медіа - опитування Ogilvy

15:45,
22 Червня 2017
2508
Facebook частіше використовують як джерело новин, ніж традиційні медіа - опитування Ogilvy
Facebook частіше використовують як джерело новин, ніж традиційні медіа - опитування Ogilvy
Автори:
Соціальна мережа Facebook випередила традиційні медіа як джерело новин. Такі результати показало опитування, проведене дослідниками агентства Ogilvy.

Дослідники опитали більше 250 журналістів і редакторів з різних куточків світу. 39% респондентів відповіли, що вважають основним джерелом новин Facebook; 32% - традиційні медіа; 15% - Google; 4% - Twitter.

В регіоні EMEA - Європи, Близького Сходу та Африки - Facebook називають основним джерелом новин 60% респондентів. В Азійсько-Тихоокеанському регіоні цей показник становить 22%.

Також респонденти з усього світу вважають, що цифрові платформи (34%) та/або мобільні пристрої (26%) є способами для переосмислення новинної журналістики в мобільній епосі. Інші нові технології, такі як віртуальна реальність та штучний інтелект, поки що не мають суттєвої популярності серед медійників - перспективи їх використання в ЗМІ вбачають лише 9% та 7% репондентів відповідно.

Основні висновки цьогорічного опитування Ogilvy Media Influence.

Водночас, платформою, яка найбільш успішно адаптується до цифрового світу, опитані вважають друковані медіа (40%).

Минулого року агентство Ogilvy також публіквало звіт щодо впливу нових технологій на медіа. Тоді половина опитаних відповіли, що в першу чергу отримують новини із соціальних мереж. Ще 18% - із новинних агрегаторів.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
ncac
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду