Кількість користувачів, готових платити за новини, росте з кожним роком - звіт Reuters Institute

American Press Institute

Дослідники зібрали вісім фокус-груп та поставили їм ряд питань щодо платних підписок. Виявилося, що у країнах Північної Європи користувачі частіше платять за новини: у Данії цей показник становить 10%, у Швеції  - 12% та 15% у Норвегії. У Греції та Чехії частка таких людей становить лише 2%. У Великобританії лише 3% користувачів в минулому році платили за новинну підписку. Дослідники відзначили, що ці цифри показали зростання протягом останніх кількох років. Особливо помітно цей показник зріс у США - обсяг підписників зріс з 9% у 2016 році до 16% у 2017 році. Такий приріст передплатників відбувся за рахунок молодих людей та тих, хто дотримується лівих політичних поглядів.

У США молоді люди віком від 18 до 34 років більше купували платні підписки на новини за перід 2016-2017 рр. Також активними передплатниками виявилися американці, що дотримуються лівих політичних поглядів. Інфографіка - Reuters Institute.

Вікові групи 18-24 років та 25-34 готові платити за новини у більшій мірі, ніж люди зі старших груп. У США частка людей віком від 18 до 24 років, які платять за новини в мережі інтернет, зросла з 4% у 2016 році до 18% у 2017 році. Однак, поки складно сказати, чи це короткочасна реакція на політичний шок серед американців чи довготривалий тренд.

Дослідників також цікавило чому ті, хто платять за новини, готові робити це. 29% американців відповіли, що вони хочуть фінансувати журналістику - це найбільший показник серед 36 досліджуваних ринків. В Австралії таку відповідь дали 25% респондентів. Пожертвування на користь новинних організацій у США збільшилися на 4% в 2016 році й на 1% у Австралії. Однак, в інших країнах такий поведінковий паттерн не відслідковувався.

Також 41% респондентів вказали, що вирішили купувати платний контент заради гарячих новин (breaking news) та репортажів про останні події - 38%. 34% опитаних вирішили платити за аналітичні матеріали і ще 29% - за коментарі. 23% користувачів платять за розважальний контент. Дослідники зазначили, що ці результати їх дещо здивували, адже здебільшого люди можуть отримати доступ до термінових новин безкоштовно.

Опитані також відзначили, що вони цінують в першу чергу якісний, добре написаний, контент, ексклюзивні матеріали та доступ до інформації, яка «залишилася за лаштунками». Вони наголосили й на важливості мобільних додатків, які можна налаштовувати під свої потреби, й можливість інтегрувати їх на кількох пристроях.

Повний звіт Reuters Institute доступний за посиланням. Витяг з минулорічного звіту можна проглянути тут

comments powered by Disqus