Комп'ютерні ігри допомагають запобігти розвитку слабоумства в старості – вчені

videogame911.com

Висновки вчених були опубліковані в журналі American Journal of Psychiatry

У ході дослідження вчені вивчили десятки робіт, які проводилися за участю літніх людей за останні 20 років. У загальній складності, в дослідженнях взяли участь близько 700 літніх чоловіків і жінок, частина з яких вже страждала від деменції, а частина перебувала в зоні ризику. Основною метою подібних досліджень було уповільнення зниження гостроти розуму в літні роки і зупинка розвитку старечого недоумства.

У результаті вчені встановили, пише zn.ua, що для цього завдання краще за все підходять прості комп'ютерні ігри, наприклад, «Тетріс», і найпростіші тести на увагу і пам'ять. Літні люди, на телефони яких був встановлений «Тетріс», втрачали пам'ять набагато повільніше, ніж учасники контрольної групи, які не цікавилися комп'ютерними іграми. Разом з тим, вчені підкреслюють, що у розробленого способу є і певні обмеження, оскільки при вже розвиненому слабоумстві позитивний ефект від комп'ютерних ігор відсутній. 

Раніше MediaSapiens писав про те, діти, які грають у відеоігри майже кожен день, отримують кращі оцінки з математики та природничих наук. Дослідники протестували більш ніж 12 000 австралійський підлітків у віці 15 років. Учасники проекту виконували завдання з математики, природничих наук, читання і відповідали на питання про кількість часу, який вони проводять в соцмережах і граючи в комп'ютерні ігри. За результатами дослідження, вчені довели, що відеоігри можуть допомогти учням застосувати і поліпшити вміння, отримані в школі. «Коли дитина грає у відеоігри, вона вчиться вирішувати завдання і долати перешкоди, щоб перейти до наступного рівня. Це передбачає застосування знань і умінь в базових науках», - розповів Альберто Посс з Університету Мельбурна (Австралія). Водночас він відзначив, що підлітки, які щодня тривалий час спілкувалися в Facebook, отримували на 20 балів менше на тесті з математики, ніж однолітки, які не мають профілів у соціальних мережах.

comments powered by Disqus