Тільки один з чотирьох британців довіряє соціальним медіа - дослідження

Тільки один з чотирьох британців довіряє соціальним медіа - дослідження

16:31,
22 Січня 2018
1947

Тільки один з чотирьох британців довіряє соціальним медіа - дослідження

16:31,
22 Січня 2018
1947
Тільки один з чотирьох британців довіряє соціальним медіа - дослідження
Тільки один з чотирьох британців довіряє соціальним медіа - дослідження
Автори:
Маркетингова компанія The Edelman оприлюднила своє щорічне дослідження «Барометр довіри» (Edelman Trust Barometer).

Згідно з ним, дві третини британців вважають, що такі платформи, як Facebook і Twitter, докладають недостатньо зусиль для запобігання незаконної та неетичної поведінки, в тому числі залякувань, кіберзлочинів та екстремізму. Тільки 24% респондентів довіряють Twitter, Facebook та Instagram, коли шукають в мережі новини та інформацію.

Також 64% опитаних зізналися, що не можуть відрізнити фейкові новини від тих, які були опубліковані в надійних джерелах. Брак прозорості в роботі соціальних мереж відзначили 63% респондентів. А 62% опитаних британців вважають, що великі технологічні компанії продають дані користувачів без їх відома.

Цікаво, що 61% британців висловили підтримку традиційним ЗМІ - це найвищий показник довіри з 2012 року, порівнюють дослідники The Edelman. Крім того, 64% респондентів висловили стурбованість недостатнім регулюванням роботи соціальних мереж.

Для опитування були залучені 3 тисячі британців, при цьому третина респондентів були з вікової категорії 16-18 років.

Нещодавно Великобританія пригрозила Facebook та Twitter санкціями, якщо компанії належним чином не нададуть відповідь на запит про втручання Росії в голосування щодо Brexit. Парламентський комітет з питань цифрових технологій, медіа та спорту прагне отримати більше інфорамції про підозрілу активність на цих платформах напередодні голосування.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
adage.com
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду