У Великобританії діти бачать до 12 рекламних роликів про нездорову їжу за годину перегляду телешоу - дослідження

YouTube

Для дослідження вчені Емма Бойленд (Emma Boyland) та Роза Вален (Rosa Whalen) обрали британські канали ITV, Channel 4, E4, цитує дослідження The Guardian. Так, серіал «Голіокс» (Hollyoaks) на каналі E4 за досліджуваний період подивилися 140 225 дітей й за час перегляду серіалу їм показали в середньому дев’ять рекламних роликів з продуктами, що мають високий вміст жиру, цукру та солі. Це була реклама бургерів McDonald's з беконом та подвійним сиром, курячих стріпсів Domino's, піци пеппероні, печива Oreo, цукерок Haribo тощо.  

Шоу The Voice (аналог «Голос країни») дивилися 708 500 дітей і за цей час було показано 12 рекламних оголошень з нездоровою їжею.

Професор Мері Фьютрелл (Mary Fewtrell), керівниця відділу харчування у Королівському коледжі педіатрії та дитячого здоров'я вважає, що це дослідження показує одну з причин виникнення ожиріння в дитячому віці. «Діти дуже вразливі й потребують захисту від сотень мільйонів фунтів, які витрачаються щороку на рекламу нездорової їжі, більша частина якої транслюється в години сімейного перегляду телебачення між 6 та 9 вечора», - прокоментувала вона.

Згідно з поточними правилами, встановленими британським регулятором Ofcom, реклама нездорової їжі заборонена в дитячих програмах або в будь-яких програмах, де 75% глядачів є дітьми. Але Альянс захисту здоров'я (Obesity Health Alliance, OHA), який замовив нове дослідження, вважає, що діти все одно зазнають впливу від реклами, оскільки такі обмеження не застосовуються до шоу, цільова аудиторія яких є дорослі, але їх часто дивляться й діти. Організація закликає поширити заборону в країні на всі програми, які транслюються до 9 вечора.

Як писав MediaSapiens, раніше цього року британський регулятор ASA (Advertising Standards Authority) оголосив про запровадження нових правил, згідно з якими рекламні оголошення, які підсилюють ґендерні стереотипи, буде заборонено.

Наприклад, недопустимими в рекламі вважатимуться образи чоловіка, який не в змозі справитися з дрібною хатньою роботою чи жінки, яка прибирає після усіх членів родини. Також з рекламного простору ASA прагне прибрати оголошення, що об'єктивізують або неналежним чином сексуалізують жінок та дівчат; оголошення, які передбачають, що певна активність не підходить для хлопчиків, тому що асоціюється з дівчатками і навпаки.

comments powered by Disqus