У ЗМІ за 2016 рік найчастіше згадували аналітику «Реанімаційного пакету реформ» - дослідження

У ЗМІ за 2016 рік найчастіше згадували аналітику «Реанімаційного пакету реформ» - дослідження

11:14,
3 Лютого 2017
1995

У ЗМІ за 2016 рік найчастіше згадували аналітику «Реанімаційного пакету реформ» - дослідження

11:14,
3 Лютого 2017
1995
У ЗМІ за 2016 рік найчастіше згадували аналітику «Реанімаційного пакету реформ» - дослідження
У ЗМІ за 2016 рік найчастіше згадували аналітику «Реанімаційного пакету реформ» - дослідження
Автори:
Центр Разумкова в рамках Програми аналітичних центрів та громадянського суспільства Інституту Лаудера Університету Пенсільванії презентував результати дослідження щодо інформаційної потужності дослідницьких осередків України за 2016 рік, яке провели think twice UA та Центр контент-аналізу. Автор дослідження - Євген Шульга, радник Ініціативи think twice UA.

Рейтинг складається з чотирьох показників: згадування у ЗМІ; посилання в наукових статтях; відвідуваність сайту; число читачів у соціальних мережах. Усі вхідні дані та розрахунки дослідження викладені у відкритому доступі.

Найчастіше у ЗМІ згадували «Реанімаційний пакет реформ» - 12679 разів. На другому місці «Центр Разумкова» - 9373 згадки. На третьому - «Iнститут аналізу і менеджменту політики» - 6338 згадок. 

За числом цитувань у наукових виданнях за 2016 рік лідирує НІСД (Національний інститут стратегічних досліджень) - 382 посилання на цей осередок. Найбільше читачів у соціальних мережах має «Реанімаційний пакет реформ» - 47 550. Найбільшу відвідуваність має сайт НІСД - в середньому 110 тис. осіб за місяць.  

Автори дослідження відзначили, що їхня методика вимірює лише популярність певного осередку, а не його впливовість. «Утім, популярність є однією з важливих складових впливовості: по-перше, робота осередку має бути помітною в суспільстві та серед фахівців, а по-друге, політики часто посилаються на дослідження для обґрунтування своїх рішень, отже дослідження більш відомого осередку виглядатиме переконливіше в очах виборців», - йдеться в презентації дослідження.

Нагадаємо, дослідження, проведене  групою WPP за участю професора Нгаіре Вудс (Ngaire Woods) з Оксфордського університету, виявило, що урядам все складніше зберегти довіру громадян через соцмережі. Виборці опановують нові канали отримання інформації та на її основі формують власну думку.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Weclipart
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду