Тиражі преси за передплатою впали в Україні за три роки на третину – «Укрпошта»

Тиражі преси за передплатою впали в Україні за три роки на третину – «Укрпошта»

12:06,
22 Січня 2016
5740

Тиражі преси за передплатою впали в Україні за три роки на третину – «Укрпошта»

12:06,
22 Січня 2016
5740
Тиражі преси за передплатою впали в Україні за три роки на третину – «Укрпошта»
Тиражі преси за передплатою впали в Україні за три роки на третину – «Укрпошта»
Автори:
Порівняно з 1 січня 2013 року разовий тираж передплачених періодичних видань в Україні станом на 1 січня 2016 року скоротився, за даними УДППЗ «Укрпошта», на майже 37%.

Про це повідомляє перший секретар Національної спілки журналістів України (НСЖУ) Сергій Томіленко у Facebook .

Він зазначив, що за три роки наклади національної та місцевої періодики, яка доставляється «Укрпоштою» за передплатою, зменшилися на понад 6 мільйонів примірників.

Так, разовий тираж видань за передплатою складав станом на 1 січня 2013 року понад 16 млн.752 тис. примірників, а станом на 1 січня 2016 року – тільки 10 млн.569 тис. екземплярів періодичних друкованих видань.

«При голосних балачках про інформаційну війну украінці все менше і менше отримують української преси», - підсумував Сергій Томіленко.

Нагадаємо, нові підвищені тарифи «Укрпошти» на приймання та доставку вітчизняних періодичних друкованих видань були затверджені наказом Міністерства інфраструктури від 20 серпня 2015 року № 335 та зареєстровані в Міністерстві юстиції 8 вересня. 19 вересня 2015 року наказ було офіційно опубліковано в «Урядовому кур'єрі», після чого документ набув чинності.

Нові тарифи застосовуються «Укрпоштою» із січня 2016 року. Восени 2015 року, формуючи передплатну ціну на свої видання, видавці мали враховувати нові підвищені тарифи та збільшувати вартість передплати для читачів.

Видавці протестували проти запропонованих «Укрпоштою» розмірів тарифів ще на етапі оприлюднення їх проекту, але їхні пропозиції не були враховані. У жовтні минулого року «Укрпошта» заявила, що не має наміру переглядати тарифи на доставку преси на 2016 рік, але готова співпрацювати з видавцями над зміною методики та розробкою тарифів на майбутнє.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Фото: Facebook Сергія Томіленка
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду