«Український медіа холдинг» оновлює «Деньги» і запускає українську версію журналу

Фото: "УМХ"

Про це повідомляє прес-служба UMH Publishing.

Перезапуск журналу «Деньги» видавець пояснює «стрімкими змінами в бізнес-середовищі», яким повинні відповідати друковані ЗМІ. Команда ініціювала маркетингове дослідження з вивчення потреб читацької аудиторії й визначила найцікавіші для неї теми – це власні заощадження, податки, нові можливості для розвитку бізнесу, які будуть основними в оновленому виданні.

«Саме з урахуванням цих читацьких інтересів у журналі з'являться нові рубрики – “Стартап” та “Особистий бюджет”. Це дозволить оновленим "Деньгам" стати більш актуальними. Журнал буде містити ще більше практичної інформації для тих, хто грамотно управляє своїми фінансами і не втратить своєї актуальності для представників малого та середнього бізнесу», - обіцяють в UMH Publishing.

Зміниться й графісне оформлення журналу «Деньги»: подача цифр, діаграм і таблиць стане доступнішою для сприйняття, а кращий рубрикатор допоможе читачу легше орієнтуватися в контенті журналу. «Зміни торкнулися і обкладинки – вона стала більш змістовною і концептуальною», - зазначили в прес-службі.

У видавничому домі уточнили, що контент українськомовної версії журналу, яка буде розповсюджуватись під брендом «Гроші», повністю збігатиметься з російськомовною.

Першою спецтемою оновленого ділового журналу стане «Податки – 2016».

Нагадаємо, у грудні онлайн-сітігайд «Афиша» інтернет-порталу bigmir.net (холдинг UMH Digital) змінив дизайн, концепцію та головного редактора – ним стала Євгенія Ісупова.

comments powered by Disqus