Amnesty International показала жителям Копенгагену, яким є життя в Алеппо

Adweek

Про це йдеться на сайті Amnesty International. Протягом 30 днів транспортний засіб, вкритий обгорткою, на якій зображено танк, курсуватиме через центр данської столиці. Коли він пересувається, у спостерігача може скластися враження, що містом й справді їздить броньована бойова машина.

«Це - повсякденне життя в Алеппо»,  -  стверджує заголовок на боці автобусу. Алеппо - сирійське місто, спустошене громадянською війною у країні. Оголошення було розроблено агентством Robert / Boisen & Like-minded.

Метою проекту є нагадати людям, що хоча Ісламська Держава покинула Алеппо, війна у Сирії триває. Акція також спрямована на підвищення рівня обізнаності жителів Данії стосовно права біженців на безпеку від війни та переслідування.

Клаус Юул (Claus Juul), юридичний конксультант  Amnesty International, зазначив, що кожна людина має право на те, щоб бути в безпеці. І біженці також.

«Може бути важко уявити, на що схоже життя людини у місті, де ти щодня боїшся за власне життя та життя своїх близьких. Тому ми додали повсякденні для мешканців Алеппо картини до міських пейзажів літнього Копенгагену, щоб ми, данці,  мали можливість побачити напряму жорстокий конфлікт у Сирії», - додав він.

Нагадаємо, раніше MediaSapiens писав про те, що креативне агентство Air Brussels разом з Amnesty International запустили рекламну кампанію на YouTube. У ній звичну банерну рекламу, яка з’являється при перегляді відео, замінили на субтитри. Таким чином, переглядаючи відео із промовами політиків, внизу з’являвся текст, який розповідав про порушення прав людини у цій країні.

comments powered by Disqus