Британський журнал Glamour переходить в онлайн

Conde Nast

Про це повідомляє BBC.

Редакція журналу зосередиться на розвитку свого інтернет-медіа. Проте в друці Glamour все ж виходитиме: восени та навесні читачі зможуть придбати «колекційне, привабливе» видання, в якому йтиметься про тренди в сфері моди та краси в прийдешньому сезоні.

«Сьогоднішній читач Glamour живе в іншому ритмі, ніж той, хто купував журнал в 2001 році, коли він розпочав вихід. Між нами тепер швидший, більш цілеспрямований, мультиплатформний зв'язок», - зазначає видання, наголошуючи, що «якість ідей, бачення та виконання залишиться основним».

Медіа продовжить писати про сферу краси, а також зірок та моду. Однак відтепер мобільна версія та соцмережі виходять для колективу Glamour на перший план.

«Ми з нетерпінням чекаємо на те, як Glamour надихатиме свою аудиторію новими способами», - коментує керівник діджитал-напрямку Conde Nast Britain Саймон Джонс (Simon Gresham Jones).

У заяві про це рішення повідомляється також, що «редакційний і комерційний відділи будуть повністю об'єднані».

Редакція не повідомила, як зміни вплинуть на кадрову політику.

Проте в ВВС припускають, що це призведе до скорочення штату видання, а рішення видавати журнал тільки двічі на рік зумовлене фінансовими збитками Glamour та зниженням інтересу рекламодавців до принту.

Аудиторія журналу Glamour в Британії – це жінки від 20 до 54 років.

Glamour виходить ще в 17 країнах, зокрема Бразилії, Франції та США.

Нагадаємо, минулого року журнал Penthouse перестав виходити в друці, його матеріали тепер доступні тільки в цифровому форматі.

Натомість  британський медіаексперт та викладач Лондонського університету Джордж Брок уважає, що друковані видання житимуть іще 30–40 років.

comments powered by Disqus