Daily Mail заплатить Меланії Трамп за звинувачення в «ескорті»

Меланія Трамп, УНН

Про це пише BBC.

Тоді газета повідомила, що пані Трамп колись пацювала в ескорт-сервісі. Пізніше видання відмовилося від свого матеріалу.

Стаття була опублікована під час виборчої кампанії президента США, у якій брав участь чоловік Меланії Дональд Трамп.

Меланія Трамп подала позов до газети у Високий суд Лондона у лютому цього року і оцінила шкоду, нанесену їй статтею, у 150 мільйонів доларів.

Водночас, за повідомленням видання Reuters, яке посилається на анонімне джерело, йдеться лише про 3 мільйони доларів.

Нагадуємо, що раніше британську газету The Daily Mail розкритикували за «сексистську обкладинку» її останнього номеру. На ній зображено фото першого міністра Шотландії Нікола Стерджен та прем'єр-міністра Великої Британії Терези Мей із підписом: «Forget about Brexit, who won Legs-it!». Тут авторка заголовку використала гру слів, пропонуючи читачам забути про Брекзит та порівняти, у кого з міністрів красивіші ноги.  

comments powered by Disqus