Financial Times досягла 900 тисяч передплатників в друці та цифрі

FT

Про це йдеться на сайті видання.

Генеральний директор газети Джон Ріддінг зазначив у листі до співробітників, що це є важливою віхою в 130-річній історії видання та фантастичним досягненням: адже ніколи раніше так багато людей не платили за те, аби читати Financial Times. 

«До цього призвів широкомасштабний і узгоджений поштовх: від наших чудових редакційних матеріалів до сильних та красиво написаних спецпроектів, а також розумного маркетингу, надання клієнтам послуг, продуктів і технологій, – уважає пан Ріддінг. – Це стало також результатом багатьох індивідуальних зусиль: від надсилання подарункових статей друзям до поширення інформації про FT. Перш за все, цей показник демонструє динамічність нашого глобального бізнесу та бренду в той час, коли інші слабшають».

Гендиректор переконаний, що велика база передплатників стане в нагоді виданню, оскільки воно зіткнеться з низкою проблем, від яких потерпають новинні ЗМІ, їхні читачі та клієнти.  

Наступним достягненням, до якого керівник закликає прагнути співробітників, є 1 млн передплатників.

Сьогодні стандартна цифрова підписка на FT коштує 6,45 доларів за тиждень (дещо більше, ніж 330 доларів на рік). Вона зокрема надає доступ до сайту, мобільного та планшетного додатків, а також можливість поділитися 10 статтями на місяць з рідними та колегами.

Газета також пропонує пробну місячну передплату за 1 долар та преміальну цифрову передплату за 10,25 долара за тиждень.

Найдорожчий варіант передплати включає в себе паперову та електронну версії й коштує більш ніж 20 доларів на тиждень (понад 1000 доларів на рік).

Нагадаємо, цього року співробітники Financial Times погрожували менеджменту страйком через нерівну оплату праці чоловіків та жінок.

comments powered by Disqus