Газета The Wall Street Journal покаже «Обличчя реальних новин»

The Wall Street Journal / Screenshot

Таким чином газета хоче пояснити читачам чому ті чи інші статті та розслідування є важливими та показати обсяги роботи, які необхідно зробити для підготовки публікацій, і журналістів та редакторів, які над ними працюють.

Перший ролик із серії розповідає про розслідування щодо відомого стратапа-єдинорога Theranos. Компанія презентувала інноваційну технологію, яка буцімто дозволяла робити аналізи крові за однією краплиною, без необхідності брати кров із вени. Однак колишній працівник Theranos на умовах анонімності розповів журналістам, що технологія компанії недосконала і для отримання точних аналізів у лабораторія використовують звичайне обладнання Siemens, а клієнтам доводиться здавати звичайний обсяг крові, а не одну краплину, як заявляла компанія. Аналізи, зроблена на власному обладнанні Theranos, були неточними і тому створювали ризик для здоров'я людей.

Після публікації розслідування Theranos потрапила під розслідування Управління продовольства і медикаментів, регулятора CMS (в його функції входить регулювання роботи лабораторій) та американської комісії з цінних паперів SEC. Ринкова ціна компанії Theranos впала з $ 9 млрд. до всього $ 800 млн.

WSJ Member Message: John Carreyrou Investigative Reporter - - Carreyrou Final W Legal 

«Коли ми вирішили обговорити з компанією ту інформацію, яку нам вдалося дізнатися, вони почали погрожувати нам судовим позовом, залякувати наші джерела та тиснути на газету, аби стаття не вийшла», - розповів журналіст  The Wall Street Journal Джон Каррейроу (John Carreyrou). На розслідування у нього пішло десять місяців. Журналіст пообіцяв, що й надалі відслідковуватиме ситуацію щодо Theranos та інформуватиме про це читачів.

«Газета The Wall Street Journal дистанціювалася від конфронтації, яка зараз відбувається між президентом Дональдом Трампом та медіа. Її навіть розкритикували за те, що вона надто м'яко висвітлює роботу нової адміністрації. Ця кампанія виглядає як спроба переконати читачів всіх політичних поглядів, що газета бачить своє головне завдання у пошуку правди», - пише AgencySpy, видання про рекламний ринок в США та світі.

Другий ролик кампанії «Обличчя реальних новин» - про журналістку Дану Маттіолі (Dana Mattioli) та її репортаж про злиття і поглинання компаній Berkshire Hathaway та Precision Castparts. Це була найбільша угода для холдингу Воррена Баффета і The Wall Street Journal були першими, хто про це повідомив. Крім того, газета змогла найоперативніше серед усіх конкурентів повідомити про 8 з 10 найбільших угод 2015 року. 

WSJ Member Message: Dana Mattioli Mergers Acquisitions Reporter - DanaMattioli_Final_proResHQ 

Нагадаємо, нещодавно газета The New York Times опублікувала вірусну рекламу про правду. За кілька днів ролик під назвою «Важка правда» (The Truth is Hard) зібрав понад шість мільйонів переглядів.

comments powered by Disqus