Компанії Valentino і Bulgari приєдналися до бойкоту фотографа Террі Річардсона

YouTube/Screenshot

До цього від його послуг відмовилися журнали видавничого дому Condé Nast, якому належать Vogue, GQ, Vanity Fair та багато інших. Як пише The Guardian, фотографа майже двадцять років звинувачували в невідповідній сексуальній поведінці на фотосесіях.

Компанія Valentino свою останню рекламну кампанію замовила Річардсону, однак вирішила видалити його ім’я з публікацій в Instagram. Речник бренду повідомив, що подальших планів про співпрацю з ним немає й наголосив, що компанія дуже серйозно ставиться до звинувачень на його адресу.  В Bulgari зазначили, що запрошували Террі Річардсона провести зйомку лише одного разу в 2017 році й на разі не плануюють співпрацювати з ним знову.

Представник фотографа розповів, що Террі Річардсон дуже засмучений всім, що відбувається. «Він художник, який відомий своїми сексуально відвертими роботами, і, звичайно, багато його професійних взаємин носили сексуальний і відвертий характер. Але всі учасники процесу завжди діяли добровільно», - розповів він.

Хоча останнім часом нових звинувачень проти фотографа ніхто не висував, критика проти Річардсона з’явилася на скандалу з американським продюсером Харві Вайнштейном. На початку жовтня американська газета The New York Times опублікувала розслідування про його сексуальні домагання до акторок, колег та моделей. За підрахунками The Guardian, нині список усіх жінок, які заявили про переслідування з боку Вайнштейна, перевалив за 50 осіб.

comments powered by Disqus