Редактора американського видання The Daily News звільнили через видалення посилань на першоджерела

Фото: journalism.org

Історія почалась із того, що одного із авторів видання, Шона Кінга, читачі почали звинувачувати у плагіаті. Так, вони виявили, що в опублікованій статті його авторства є фрагменти, взяті з інших матеріалів, без посилань на них (зокрема, на The Daily Beast). Обидві статті розповідають про ветерана, який помер, перебуваючи в ув’язненні у тюрмі в Оклахомі.  

Користувачі Twitter відзначали, що два абзаци зі статті The Daily Beast наведені дослівно у статті Шона Кінга, без посилання на першоджерело.

Інші користувачі знайшли таку ж проблему із іншою статтею автора про насилля у Чикаго, там трапляється фрагмент із видання  FiveThirtyEight.

Шон Кінг - постійний автор The Daily News, який займається юридичними темами (включаючи расизм, права ЛГБТ-спільноти), зазначив, що не звернув уваги на коментарі у Twitter, оскільки в оригінальній статті всі посилання були наявні. Крім того, в нього була «усна домовленість» із редакторами The Daily News, що його статті зазнаватимуть «легкого редагування» - лише щодо граматики та пунктуації, в інших випадках редактори повідомлять йому про правки, які були внесені.

19 квітня шеф-редактор газети Джим Річ зробив заяву, в якій відзначив, що «ми виявили, що один із наших редакторів останніми місяцями зробив низку кричущих та незрозумілих помилок. Принаймні у трьох випадках редактор видалив посилання на джерела, через що фрагменти зі статей Шона Кінга могли викликати недовіру. Ці помилки неприйнятні, тому редактор був звільнений. Через те, що це не одиничний випадок, ми зараз перевіряємо всі колонки, які редагував редактор. (…) Незважаючи на ці неприпустимі помилки, приналежність The Daily News до якісної журналістики сильна як ніколи».  Ім’я звільненого редактора не називається.

20 квітня перед статтями Шона Кінга з’явилось слово від редакції, в якому зазначено, що попередні версії статей не мали посиланя на першоджерела.

The Daily News – американська газета, що видається у Нью-Йорку з 1919 року та на сьогодні входить у п’ятірку газет із найбільшим тиражем у США 

comments powered by Disqus