Реклама газети Der Tagesspiegel виграла на конкурсі Epica Awards

Epica Awards

Плакат був створений рекламною агенцією Scholz & Friends під керівництвом креативного директора Йорга Весшчіо (Jörg Waschescio). Робота отримала назву «Купа газет - Трамп», йдеться на сайті конкурсу.

Серед інших переможців Epica Awards - фейковий профіль в Instagram 27-річної Луїзи Делаже, який згодом виявився частиною кампанії з привернення уваги до проблеми алкоголізму серед молоді. MediaSapiens раніше детально розповідав про цей кейс.

Також журі конкурсу відзначило різдвяне відео польської кампанії Allegro та ролик, створений для організації Sandy Hook Promise, заснованої родинами жертв масової стрілянини в американській школі «Sandy Hook» в 2012 році.

В категорії зовнішньої реклами перемогла скульптура «Безстрашна дівчинка». Раніше цього року вона отримала три премії на фестивалі реклами «Каннські леви». Скульптуру дівчинки встановили на Волл-Стріт в Нью-Йорку 8 березня як символ жіночої рівноправності. Планувалося, що дівчинку приберуть через місяць, але вона так сподобалася жителям міста й туристам, що міська влада постановила залишити її принаймні ще на рік.

 

Раніше газета The New York Times опублікувала вірусну рекламу про правду. Видання створило ролик під назвою «Важка правда» (The Truth is Hard), який за кілька днів зібрав понад шість мільйонів переглядів.

comments powered by Disqus