The Guardian опублікувала правила модерації контенту в Facebook

itc.ua

The Guardian опублікувала ці правила

Видання стверджує, що ознайомилося з понад 100 інструкціями, у яких пояснюється, які теми обмежені до публікацій на сторінках користувачів. Серед них розпалювання ненависті, тероризм, порнографія, расизм, а також канібалізм та інформація про договірні матчі в спортивних змаганнях. 

Джерело газети в компанії повідомило, що на прийняття рішень модераторам часто дається близько 10 секунд. «Facebook просто не може контролювати весь контент. Його занадто багато, і з'являється він швидко», - сказав він.

При цьому інструкції найчастіше виходять дуже заплутаними. Так, модератор може залишити розміщені на сторінках відеоролики з поганим ставленням до тварин, однак повинен видалити їх, якщо вони є «обурливими». Заклик до вбивства президента США повинен бути видалений, оскільки він є особою захищеною.

Однак невизначені погрози вбивством видаляти необов'язково, оскільки вони не вважаються такими, що заслуговують довіри. Якщо при написанні загрози автор вказує конкретний час і дату, то модератор повинен це повідомлення видалити.

Публікація творів мистецтва з оголеними фігурами і сексуальними діями заборонена у разі, якщо ці роботи були створені «цифровим» шляхом.

Від модераторів не вимагають видаляти відеозаписи насилля над дітьми, якщо воно носило несексуальний характер і не містило «садистські аспекти». Також, згідно з правилами Facebook, можна поширювати фотографії поганого поводження з тваринами, і лише найжорстокіші з них необхідно позначити особливим знаком. При цьому користувач, у якого понад 100 тисяч фоловерів, автоматично стає «публічною персоною» і втрачає право на заходи захисту, призначені для звичайних користувачів.

На початку травня CEO Facebook Марк Цукерберг на своїй сторінці в соцмережі повідомив про плани компанії найняти три тисячі модераторів для моніторингу прямих трансляцій та відеороликів на платформі.

Також Марк Цукерберг розповів, що минулого тижня соцмережа отримала скаргу на пряму трансляцію самогубства. Працівники Facebook  звернулися в поліцію і правоохоронцям вдалося запобігти суїциду.

«Якщо ми хочемо створити безпечну спільноту, ми повинні навчитися швидко реагувати. Ми хочемо зробити так, аби вам було легше повідомити про відео і вжити необхідних заходів», - написав він.

Нагадаємо, раніше Facebook розкритикували за повільну реакцію на відео з убивством у Клівленді. Відео вбивства 74-річного чоловіка було доступне в мережі близько трьох годин. Представник Facebook запевнив, що злочин не транслювався в прямому ефірі, як спершу повідомили медіа, натомість воно було завантажене в мережу згодом. Однак користувачам не сподобалося, що компанія так довго не реагувала на публікацію контенту зі сценами насильства, яке порушує правила спільноти.

comments powered by Disqus