The New York Times встановила новий рекорд за кількістю платних підписок

North Eastern Tribune

Компанія повідомила, що за останні два роки вона подвоїла число своїх читачів в онлайні. Загальний дохід The New York Times збільшився на 9% у другому кварталі 2017 р., порівнюючи з другим кварталом 2016 р., значною мірою за рахунок зростання цифрових підписок. Компанія залучила 93,000 підписників на новини в онлайні, що на  69% більше, ніж вдалося залучити за аналогічний період минулого року. Загальний дохід від реклами також збільшився на 22,5% - вперше з третьої чверті 2014 року. Прибуток від друкованої реклами за другий квартал цього року тим часом зменшився на 10,5%.

Виконавчий директор The New York Times Марк Томпсон (Mark Thompson) зазначив, що компанія продовжить розвивати потенціал цифрових підписок та розроблятиме нові цікаві рішення для мобільних пристроїв.

Нагадаємо, раніше газета The New York Times опублікувала вірусну рекламу про правду. Ролик під назвою «Важка правда» (The Truth is Hard) за кілька днів зібрав понад шість мільйонів переглядів.

Нещодавно MediaSapiens писав про експеримент кількох американських сайтів, які спробували зменшити обсяг реклами, аби збільшити залученість користувачів та заохотити їх переглядати більше сторінок. Таким чином сайти генерують менше виручки від одного перегляду, але більше - від одного візиту користувача.  

comments powered by Disqus