Засновник журналу The Rolling Stone виставив його на продаж

Фото: Jesse Dittmar, NYT

Про це він розповів в інтерв’ю The New York Times.

Цього року виданню, заснованому ним, виповнюється 50 років.

«Я люблю свою роботу, я насолоджуюся нею й насолоджувався весь цей час», – сказав пан Веннер, й додав, що вчинити так буде розумно.

Минулого року компанія Wenner Media, президентом якої є Ян Веннер, а виконавчим директором його син Гус Веннер (Gus Wenner), продала 49-відсоткову частку в The Rolling Stone компанії з музичих технологій BandLab Technologies, яка розташована в Сінгапурі. Нещодавно Wenner Media у відповідь на фінансовий тиск продала два інші свої журнали Us Weekly та Men's Journal.

Рішення про продаж The Rolling Stone демонструє, наскільки несприятливим до друкованих видань стає медіапростір, адже обсяг реклами та тиражі у видань зменшуються, пише The New York Times. Журналу не вдається впоратися з викликами цифрової доби. За останні роки рекламні прибутки The Rolling Stone суттєво впали, а його репутацію погіршило недостовірне розслідування про зґвалтування в коледжі у Вірджинії, опубліковане 2014 року. Публікація спровокувала 3 судові позови проти журналу. Суд зобов’язав видання виплатити 3 мільйони доларів збитків.

«Як бізнес ми мали так вчинити. Це потрібно для зростання бренду», – впевнений Гус Веннер.

Він висловив сподівання, що новий власник забезпечить The Rolling Stone ресурсами, необхідними для виживання та розвитку.

«У нас є певні амбіції, яких ми не зможемо досягти самотужки. Ми керуємося активним підходом та хочемо зробити крок на випередження. Видавничий бізнес вже зовсім не такий, яким був раніше», – каже Гус Веннер.

Ян та Гус Веннер сподіваються продовжити працювати в компанії, але рішення про це прийматиме вже новий власник. Керівники Wenner Media не називають потенційних покупців, проте The New York Times передбачає, що ним може стати компанія American Media Inc., яка придбала Us Weekly and Men’s Journal.

Wenner Media визначає The Rolling Stone як «бренд контенту на мультиплатформі з безпрецедентним підходом та авторитетом», який охоплює аудиторію понад 60 мільйонів людей на місяць.

Ян Веннер заснував The Rolling Stone у 1967 році в Каліфорнії на позичені 7,5 тисяч доларів. Згодом редакція переїхала до Нью-Йорка. З часом журнал окрім музики почав писати про інші напрямки культури, а також політику та суспільне життя. Він став культовим виданням для багатьох поколінь. У  The Rolling Stone публікувалися письменники Гантер Томпсон та Том Вулф, саме там розпочалася кар’єра легендарної фотографині Енні Лейбовітц.

У 2014 році вперше на обкладинку The Rolling Stone потрапив Папа Римський – Франциск.

У 2011 році Ян Веннер, засновник і видавець Rolling Stone, запустив кампанію Power Of Print («Сила друку»), у рамках якої було об’єднано різноманітні журнали – від More та Esquire до Time. Метою кампанії було довести, що журнали залишаються привабливими як для читачів, так і для рекламодавців, а інтернету їх нівелювати не вдасться
comments powered by Disqus