Через Жириновського Литва може посилити санкції щодо російських телеканалів

Фото:, Youtube

Про це повідомляє видання Delfi.

ЛКРТВ встановила, що висловлювання російського парламентаря Володимира Жириновського в програмі «Вечір з Володимиром Соловйовим» на каналі «РТР Планета» і в програмі «Право знати» на каналі «ТВЦi» розпалювали ненависть. Через попередні порушення комісія вже двічі забороняла трансляцію каналу «РТР Планета» (і зобов'язала включити його в платний пакет) і один раз –«ТВЦi». Заборона транляції в країні зазвичай поширюється на три місяці.

Голова комісії Едмундас Вайтекунас попередив, що цього разу щодо телеканалів можуть бути застосовані посилені санкції.

«Всьому є межа. Якщо ці три місяці ніяк не вплинули і порушення повторюються, то, на мій погляд, санкції повинні бути суворішим. Можливою санкцією для них була б [заборона трансляції] від року до півтора років», – сказав пан Вайтекунас.

Як зазначили в ЛКРТВ, в програмі на каналі «РТР Планета» одіозний російський політик Володимир Жириновський, зокрема, сказав: «Потрібно висунути ультиматум прибалтійським державам, щоб вони відвели всі війська НАТО на 300 кілометрів від кордонів Росії, а не відведете – ми вжиємо певних заходів». На запитання ведучого, які заходи він має на увазі, політик відповів: «А вони потім побачать. Вранці, вночі прилетять якісь літаки». У програмі «Право знати» російський парламентар говорив про окупацію України та Придністров'я.

ЛКРТВ стверджує, що її висновки про розпалювання війни та ненависті в цих програмах підтвердив і Департамент стратегічної комунікації та зв'язків з громадськістю Міністерства оборони Литви.

Нагадаємо, Литва почала обмежувати трансляції російських каналів з березня 2014 року, коли Росія анексувала Крим і стала підтримувати конфлікт на Сході України.

У грудні минулого року Литовська влада проінформували Європейську комісію про те, що російськомовний канал «РТР-Планета», який веде трансляції в Литві зі Швеції, поширює контент, який розпалює ворожнечу. Тому литовські власті припинили ретрансляцію каналу на три місяці. У січні Європейська комісія ухвалила, що рішення литовського регулятора відповідає законодавству Європейського союзу.

У червні 2016-го влада Литви також внесла чотирьох російських журналістів у список небажаних осіб. А в липні цього року міністр закордонних справ Литви Лінас Лінкявічюс (Linas Linkevicius) дорікнув журналістці прокремлівського телеканалу Russia Today за пропаганду, і засудив те, як російські ЗМІ висвітлюють ситуацію в Україні.

 

comments powered by Disqus