Джон Олівер вирішив просвіщати Трампа, викупивши рекламу на його улюблених каналах

Screen Shot, Youtube

На телеканал HBO після перерви повернулася програма Last Week Tonight, пише TJournal.

У першому випуску ведучий Джон Олівер приділив увагу проблемі життя Дональда Трампа у своїй власній реальності й знайшов спосіб для просвітлення американського лідера. 

Автори шоу викупили рекламу на телеканалах Fox News, MSNBC та CNN, які любить дивитися Трамп. Головну роль у роликах зіграв ковбой, який з 8:30 до 9:00 ранку буде розповідати глядачам і особисто президенту про ядерну тріаду, глобальне потепління, про те, що вбивство сімей терористів порушує Женевські конвенції, а також про те, що є інші люди в світі, крім нього самого. 

«Просто запам’ятайте, Дональд. Якщо ви чогось не знаєте, то ліпше запитати», — підсумував ковбой. 

Перший ролик на телеканалах Fox News, MSNBC та CNN був показаний учора. 

Окрім того, Олівер звинуватив президента у «вигадуванні фактів та житті у своїй власній реальності». В якості прикладу ведучий навів інавгураційну промову, в якій Трамп заявив, що Бог не дасть дощу піти в цей день. Однак дощ все ж пішов, через що багатьом довелося накритися поліетиленовими дощовиками. 

Раніше MediaSapiens писав про те, що випади нового президента США Дональда Трампа на адресу мас-медіа призвели до того, що вперше за останні роки у традиційних американських ЗМІ зросла кількість читачів.

comments powered by Disqus