Euronews показав сюжет про навчання армією РФ дітей у Криму без згадки про анексію

Скріншот Euronews

На вихід англомовного матеріалу на сайті телеканалу звернув увагу глава МЗС Литви Лінас Лінкявічюс у своєму Twitter.

Сюжет має назву «Кримські діти навчаються знешкоджувати наземні міни». Він був опублікований на сайті каналу 23 січня.

У матеріалі йдеться про навчання для школярів Криму, які організував 68-ий інженерний полк російської армії. Російські військові навчають учнів встановлювати і знешкоджувати наземні міни, їм розповідають про саморобні вибухові пристрої, пояси смертників тощо. У сюжеті, окрім коментарів дітей з м.Євпаторія, надається слово підполковнику армії РФ Євгенію Мусієнку, який каже, що цим школярів зокрема заохочують у майбутньому вступати в інженерні війська.  Наприкінці сюжету журналісти Euronews дали слово місцевій мешканки, яка каже, що «діти повинні знати, як захистити себе» й «ми повинні виховувати дітей патріотами».

Глава МЗС Литви Лінас Лінкявічюс назвав сюжет «промивання мізків». «Жодного слова про незаконну анексію Криму, замість цього основи шовінізму. Патетично», — написав він.

24 січня речниця МЗС України Мар'яна Беца нагадала в Twitter, що репортажі мають базуватися на фактах. «Крим незаконно окупований Росією. Активно закликайте @euronews виправити матеріал згідно до законодавства», — зазначила вона.

MediaSapiens звернеться до телеканалу за коментарем щодо того, чому в сюжеті про Крим не згадується, що його незаконно анексувала РФ в України.

Euronews — європейський цілодобовий інформаційний телеканал. У лютому 2015 року єгипетський мільярдер Нагіб Савіріс придбав контрольний пакет акцій Euronews, після візиту Володимира Путіна, що викликало побоювання з приводу його майбутньої редакційної позиції.

Українська служба Euronews після майже 6 років роботи  припинила мовлення 21 травня 2017 року.

Ще на початку грудня 2016 року в штаб-квартирі телеканалу Euronews в Ліоні (Франція) відбувся  попереджувальний одноденний страйк української, іранської, арабської та представників декількох інших мовних редакцій.

Як писав MediaSapiens, журналісти Euronews висловили недовіру керівництву та заявили про цензуру. Один з журналістів на умовах анонімності розповів, що їм заборонили критикувати Туреччину після невдалого перевороту 15 липня та жорстку політику Росії щодо її сусідів та членів ЄС.

comments powered by Disqus