У Франції вирішили взяти RT під «належний контроль»

cbnews.fr

Про це повідомило nv.ua з посилання на французьке видання BFMTV.

Нагадаємо, телеканал RT France розпочне роботу в грудні. Канал отримав 1,22 млрд рублів (близько 500 млн грн) для запуску мовлення французькою в 2017 році.

За словами пана Шрамека, це рішення обумовлене «проблемою довіри» до інформації, яку поширює RT.

Глава Вищої ради у аудіовізуальних засобів запевнив, що коли RT France почне своє мовлення, Рада буде його постійно моніторити і «негайно реагувати на будь-які аномалії».

Крім того, Олів'є Шрамек зазначив, що CSA також звертає увагу на роботу ще одного російського сайту – агенством Sputnik, підконтрольним Кремлю.

«Ми сьогодні стежимо за сайтом агентства Sputnik, беручи до уваги зв'язки між цим сайтом і телеканалом, про створення якого було оголошено (Russia Today)», – підкреслив він.

Як писав MediaSapiens, у травні президент Франції Еммануель Макрон назвав російські Russia Today та Sputnik органами пропаганди. Російським ЗМІ було відмовлено в акредитації у його виборчому штабі.

Тим часом Міністерство юстиції США змусило зареєструватися російський державний телеканал RT у статусі «іноземного агента» та компанію, яка ретранслює російське державне радіо Sputnik у США. Коли стало відомо про таку вимогу з боку США, президент Росії Володимир Путін заявив, що РФ може вжити «швидких дзеркальних заходів» у відповідь на «утиски російських журналістів у західних країнах».

15 листопада російська Держдума схвалила поправки до закону «Про засоби масової інформації», згідно з якими окремі медіа можуть бути визнані іноземними агентами й які вимагають від медіа зокрема розкривати джерела фінансування. 25 листопада Президент РФ Володимир Путін підписав цей закон. 

comments powered by Disqus