Ведучий 5-го каналу заявив про звільнення і звинуватив канал у виплаті «чорних» зарплат

Facebook

Ведучий безстрокового телемарафону 5-го каналу «Україна понад усе» і ранкового «Інформаційного ранку» Роман Сухан повідомив у Facebook, що його звільняють з каналу. З 19 жовтня він уже не працює в ефірі – це MediaSapiens підтвердили колеги пана Сухана.

«Відсьогодні я не в ефірі! 5 канал в особі Володимира Мжельського оголосив, що мене звільняють. За що? Навіть не уявляю. За два тижні до того написав директору листа із вказанням недоліків формату, який півроку тому з колегами запустили в ефір. Головне – це недостатність ресурсу, кожен виконував роботу за трьох в надміру напруженому режимі. Просив через морально-психологічну втому залишити лише на ранкових ефірах чи повернути до журналістської діяльності...», - написав пан Сухан.

Шеф-редактор 5-го каналу Володимир Мжельський у коментарі MediaSapiens висловив здивування словами пана Сухана, що того звільняють з каналу. За його словами, пан Сухан сам вирішив не виконувати своїх обов’язків. «Зразу скажу вам, це повний брєд. Роман Сухан приходив на співбесіду, коли заходив на канал, і ми домовлялися, що він працюватиме у кількох напрямках, що він буде робити це, це і це. Потім він безпричинно сказав: оце я не буду робити, оцим я не хочу займатися, а взагалі я хочу бути «владычицей морской». Це означає, щ людина просто не хоче виконувати те, що мала. На жаль. Коли люди приходять і домовляються про якісь конкретні речи, я сподіваюся, що він їх буде виконувати. Конкретно, він сказав, що не хоче тепер працювати у форматі ведучого дня і ранку, а хоче працювати тільки зранку. І, можливо, хоче повертатися до нас як журналіст. Це занадто, на мою думку», - пояснив пан Мжельський.

MediaSapiens поцікавився умовами та обсягами роботи ведучого 5-го каналу в колеги пана Сухана Ольги Сніцарчук. «Я не вважаю, що ми працюємо понаднормово, що працюємо за трьох. Якщо порахувати наші години роботи, то, на мою думку, в мене дуже комфортний графік. Якщо є якісь недоліки в роботі, то ми їх намагаємося усувати, намагаємося переформатовувати ефір», - зауважила пані Сніцарчук.

Коментуючи своє звільнення, Роман Сухан звинуватив керівництво каналу у виплаті неофіційних зарплат, неоплачених лікарняних, джинсі в ефірі: «Набридло отримувати дві зарплати - офіційну в 1000 гривень і решту на приватну картку. Набридло переносити температуру на роботі. Редактора, який потрапив до лікарні на операцію після виходу на роботу “попросили” віддати половину зарплати з власної кишені іншому редактору, який його заміняв, бо лікарняні не передбачені. Набридло дивитись на відверту джинсу в ефірі. Новини поки що чисті! Але весь інший контент у переважній більшості за гроші», - написав він у Facebook.

Генеральний директор 5-го каналу Іван Адамчук у коментарі MediaSapiens заперечив, що канал виплачує неофіційні зарплати. «Це дурня повна. Усі співробітники отримують офіційну зарплату», - заявив він. Так само й Володимир Мжельський заявив, що канал платить зарплатню офіційно.

Однак джерела MediaSapiens на каналі підтвердили слова Романа Сухана про наявність неофіційних зарплат. За їхніми словами, в журналістському співтоваристві це давно не таємниця – і про це у власника 5-го каналу Петра Порошенка запитувала на його прес-конференції в грудні 2014 року журналістка СТБ Юлія Янчар-Загакайло (втім, тоді Президент України відповів лише на першу частину її запитання про те, коли він продасть 5 канал). Щоправда, за даними джерел MediaSapiens, офіційна зарплата журналістів становить не 1000 грн, як написав пан Сухан, а близько 5 тис. грн. Решту зароблених грошей їм перераховують на другу картку. При цьому журналісти офіційно оформлені в штаті компанії.

Колеги Романа Сухана підтримали його у Facebook. «Ну нарешті хоч хтось це все озвучив!», - написала колишня журналістка 5-го, нині ведуча «1+1» Соломія Вітвіцька. Втім, деякі з його колег по 5-му каналу на умовах анонімності сказали, що чули на каналі про те, що пан Сухан не хотів виконувати всіх своїх обов’язків і мало працював.

Роман Сухан працював на 5-му каналі з 2005 року з перервою на два роки на роботу на каналі «Україна». Він зазначив, що залишається патріотом 5-го каналу і не виключив, що при іншому топ-менеджменті повернеться на канал.

comments powered by Disqus