Знайди десять відмінностей, або як канал «Україна» тричі поспіль озвучив ту саму заяву «Радикальної партії»

20 лютого на телеканалі «Україна» розповідали про «план Артеменка» - пакет документів, який член «Радикальної партії» Андрій Артеменко, за інформацією New York Times, передав у Вашингтон. «План» буцімто передбачав передачу Крима в оренду Росії в обмін на виведення російських військ із Донбасу. Сам депутат факт передачі будь-яких паперів заперечує.

Тим не менше, 20 лютого «Радикальна партія» виключила нардепа з лав фракції і попросила його здати мандат. Про що у «Событиях» чомусь повідомили тричі поспіль. Заяву робить Олег Ляшко: «Це особиста думка Андрія Артеменка, яка категорично протирічить позиції фракції “Радикальної партії”. Ми Україною і територіями не торгуємо. Саме тому я сьогодні офіційно звернувся до Андрія Артеменка скласти депутатський мандат». Далі журналісти передають вже своїми словами - якщо Артеменко не здасть мандат сам, то замість нього таке рішення прийме фракція.

Наступна новина на каналі: «Андрія Артеменка виключили із фракції “Радикальної партії”». Журналісти ще раз нагадують інформацію, яку глядачі чули 20 секунд тому: «“Радикалы” также требуют, чтобы оскандалившийся коллега сдал мандат, а СБУ просят провести расследование в отношении парламентария». І знову дають коментар Олега Ляшка: «Я звертаюся до його політичної відповідальності і совісті, переконаний що в нього така ще має бути. Скласти мандат. Не триматися, як воша за кожуха. Ті ініціативи, які висунуті Артеменком, вони категорично протирічать позиції фракції “Радикальної партії”...». Ця заява Ляшка точно повторює його власну заяву 36 секунд тому і інформацію, яку журналісти вже повторювали 16 секунд тому.

Отже, протягом хвилини телеканал «Україна» передав дві ідентичних заяви Олега Ляшка (ініціативи Артеменка протирічать позиціям партії  і народний обранець має скласти мандат) та навіть ще раз нагадав про останню вимогу вже своїми словами. Залишається лише здогадуватися - це піар Олега Ляшка, намагання партії публічно дистанціюватися від депутата чи банальна журналістська помилка.

Детальніше про це та те, як «Інтер» не повірив у викрадення Гончаренка, а «1+1» у добрі наміри іншої депутатки «БПП» Ніни Южаніної читайте у публікації Уряд, який усе зміг. Моніторинг теленовин за 20–25 лютого 2017 року

comments powered by Disqus