Радіо «Эхо Москвы» запроваджує правила поведінки своїх працівників у соцмережах

Радіо «Эхо Москвы» запроваджує правила поведінки своїх працівників у соцмережах

08:31,
28 Грудня 2014
3140

Радіо «Эхо Москвы» запроваджує правила поведінки своїх працівників у соцмережах

08:31,
28 Грудня 2014
3140
Радіо «Эхо Москвы» запроваджує правила поведінки своїх працівників у соцмережах
Радіо «Эхо Москвы» запроваджує правила поведінки своїх працівників у соцмережах
Автори:
Журналісти радіостанції «Эхо Москвы» прийняли зміни до статуту, за якими визначаються правила поведінки працівників у соцмережах, анонсовані раніше.

Про це повідомляється на сайті радіостанції.

Серед опублікованих рекомендацій для журналістів зазначено такі: редакція вітає участь співробітників у соціальних мережах; журналіст розуміє, що його висловлювання в інтернеті, включно з соціальними мережами, можуть бути витлумачені як думка редакції; журналіст пам’ятає про доречність вибачення за помилкову інформацію чи образливе висловлювання; журналіст утримується від публічної критики редакційної політики, колег, акціонерів чи гостей редакції та інше.

Схвалені журналістам пункти включать до статуту радіостанції. Згодом їх можуть також внести до статуту холдингу «Газпром-медиа», проте рішення про це прийматиме керівництво, зазначає сайт jourdom.ru.  

Запровадження правил поведінки в соцмережах стало компромісним рішенням голови правління медіа холдингу та головреда головреда «Эха Москвы» Олексія Венедиктова.

До цього радіостанція «Эхо Москвы» звільнила журналіста Олександра Плющева за допис в особистому твіттер-аккаунті. Через деякий час це рішення було скасоване.

 

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
echo.msk.ru, скріншот
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
Коментарі
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
2019 — 2024 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду