Росія надала можливість мовлення у Криму прокремлівському кримськотатарському радіо «Ветан седаси»

Фото: ua.krymr.com

Про це повідомляє видання «Крим.Реалії».

«Відбувся конкурс, на якому розігрувалося право на здійснення ефірного наземного аналогового мовлення з використанням радіочастот єдиним пулом. Радіостанція «Ветан седаси» Громадської кримськотатарської телерадіокомпанії отримала право на радіомовлення в Керчі на частоті 91,2 МГц, у Сімферополі – 99,5 МГц, у Феодосії – 107,3 МГц, в Ялті – 98,5 МГц», – сказав так званий «заступник голови Радміну Криму» Дмитро Полонський.

Він сказав, що можливість знайти радіостанцію «Ветан седаси» на радіоприймачах з'явиться після внесення коригувань до ліцензійних документів по конкретних частотах мовлення.

Розташовуватись радіокомпанія «Ветан седаси», як і телекомпанія «Міллет», буде у Кримському медіацентрі на вулиці Козлова в Сімферополі.

За його словами, «завдяки такій серйозній державній підтримці» кримськотатарська телерадіокомпанія отримала можливість створення телеканалу «Міллет» й радіостанції «Ветан седаси». Чиновник російської окупаційної влади заявив, що начебто тепер «у повному обсязі реалізовано право кримськотатарського народу на власні засоби масової інформації».

Нагадаємо, 1 квітня 2015 року припинив роботу  телеканал ATR та інші ЗМІ кримськотатарського медіахолдингу ATR, до якого входить ще дитячий телеканал Lale («Ляле»), радіостанції Meydan («Мейдан») і «Лідер» через відсутність реєстрації згідно російського законодавства. 19 березня «глава» окупаційної влади Криму Сергій Аксьонов заявив, що «у напіввійськовий час» робота таких телеканалів як кримськотатарський канал ATR неприпустима. Згодом він підписав указ про створення «Суспільної кримськотатарської телерадіокомпанії», на діяльність якої планується виділити більше 177 млн. руб. (близько 79 млн грн) з федерального бюджету Росії. 27 квітня стало відомо, що новий провладний кримськотатарський телеканал у Криму називатиметься «Міллет», радіо - «Ветан Седаси». 

У серпні 2015 року Роскомнагляд видав універсальні ліцензії на мовлення в окупованому Криму прокремлівській кримськотатарській телерадіокомпанії (телеканал «Міллет» і радіостанція «Ветан Седаси»). На технічне забезпечення телерадіокомпанії вже було виділено з бюджету республіки 177 млн ​​рублів. Потім телеканал «Міллет», який окупаційна влада Криму створила як альтернативу кримськотатарському медіахолдингу ATR, отримав ще понад 37 млн ​​рублів.

comments powered by Disqus