Роскомнагляд надіслав «Эхо Москвы» інформаційний лист через іноземного власника

kak-eto-sdelano.ru

Одержання листа підтвердив агентству RNS головний редактор радіостанції Олексій Венедиктов. Роскомнагляд вказав, що частина акцій радіостанції належить іноземному власнику. 19,92% акцій записані на американську EM HOLDING COMPANY LLC. Раніше цій компанії належали 34%, але після вступу в силу поправок до закону «Про ЗМІ», що обмежують іноземних власників у російських медіа, частка була знижена, розповів пан Венедиктов.

В свою чергу в Роскомнагляді заявили, що мова йде не про попередження, в разі невиконання якого буде відкликано ліцензію, а про «інформаційний лист».  «Ніякого попередження "Эхо"  не виносилося, було направлено інформаційного листа. Але не тільки їм, ще кільком ЗМІ, які не називатиму. Сенс листа - до певного терміну потрібно деякі документи привести до повної відповідності з законом і вимогами, які обмежують іноземний капітал в російських ЗМІ», - прокоментував представник Роскомнагляду Вадим Ампелонський.

Головний редактор радіостанції Олексій Венедиктов зазначив, що лист свідчить про нове трактування закону, оскільки частка американської компанії в «Эхо Москвы» - менша, ніж раніше вказана вимога у 20%. «Цей лист свідчить про нове розуміння закону. І взагалі по ньому - іноземна компанія не може бути співвласником медіа в Російській Федерації», - зазначив редактор радіостанції.

Представник Роскомнагялду сказав, що у «Эхо Москвы» достатньо часу, аби усунути вказане порушення.

Як писав Mediasapiens, у Росії через дію закону про «іноземних агентів» такими були визнані майже 150 організацій. За даними фонду «Громадський вердикт», лише 11 з них були внесені до реєстру добровільно, решта 137 потрапили до списку за рішенням російського Міністерства юстиції. Як наслідок, кількість неурядових організацій в Росії зменшилась, а у тих організацій, які залишились, суттєво скоротилось фінансування.

 

comments powered by Disqus