Андрій Сайчук:«“Громадське ТБ” рано чи пізно має бути на першій кнопці»
Журналіст і ведучий «Громадського ТБ» Андрій Сайчук на початку квітня зустрівся зі студентами Інституту журналістики і багато чого розповів про проект. Записала Іванна Опенько.
На Hromadske.tv прем'єра – програма «Перед вибором» Банкової та Сайчука
Громадське онлайн-телебачення hromadske.tv представило нову авторську програму – «Перед вибором» Юлії Банкової й Андрія Сайчука. Проект присвячений виборам президента України 25 травня 2014.
ЯКА «ДЖИНСА» ГІРША?
І комерційна і політична «джинса» порушують засади чесної журналістики, позбавляють людей можливості отрмувати об'єктивну інформацію. З таких позицій будь-яка джинса є злом. Але очевидно, існує різниця між скажімо короткою заміткою про успіхи страхової компанії, що має ознаки прихованої реклами і величезним замовним матеріалом, який виправдовує сумнівні рішення Уряду. Різна аудиторія, різні масштаби маніпуляції суспільною думкою, різні наслідки.  
ЩО ТАКЕ «ДЖИНСА» І З ЧИМ ЇЇ ЇДЯТЬ?
 Замовні матеріали стали звичайною практикою, зокрема і для українських ЗМІ. «Джинсою» (джинса - наголос на останній склад) журналісти називають проплачений матеріал або зумисно приховану рекламу. Отже, це сленгове слівце, яке має ходження серед працівників пера насамперед в Росії і Україні. Але дещо знати про нього не завадить кожному читачеві і глядачеві. Адже ми стикаємося з цим щодня.

Автори

К
С