Сергій Тахмазов: «Показувати війну в її буденності — найскладніше»
Оператор Сергій Тахмазов розповідає про свої враження від роботи в зоні бойових дій на сході України.
The New York Times і Україна: що про нас пишуть? Дослідження
Впродовж 2013–2015 років було кілька днів, насичених згадками про Україну. Та загалом аналіз статей The New York Times засвідчує: матеріали видання не формують цілісної картини подій в Україні.
European Youth Media Days: про тривожні тенденції в європейському медіапросторі
Тиск влади на ЗМІ, економічні інтереси медіавласників та неосвіченість журналістів – ці проблеми знайомі країнам Європи, вважають учасники конференції, що відбулась в Європарламенті
Головред «Радіо Свобода»: У журналістиці є ситуації, коли не можна залишатись нейтральним
Ненад Педжич у своєму виступі на конференції у Потсдамі закликав «пропагувати правду з тією ж агресивністю, з якою пропагандисти просувають свою брехню».
Редактор Charlie Hebdo Жерар Б’яр: «Ми маємо право критикувати Коран, бо, врешті-решт, це лише книга»
Жерар Б’яр отримав премію M100 Media Award за відстоювання ідеалів свободи слова. У своїй промові він пояснив, де лежить межа дозволеного для його видання.
Палестинський фоторепортер: «Я вірю в силу медіа, тому працюю далі»
Медіаактивіст, що знімає порушення прав людини в Палестині, розповів про своє життя, роботу і сподівання.
Global Media Forum у Бонні: журналістам не слід бавитись в агентів упливу
Соціальні медіа стають дедалі важливішими, однак їхнє посилення створює загрози для поширення фейків і пропаганди. Про це і про те, як осучаснити медіаринок і дотримуватись стандартів у нових умовах, говорять на Global Media Forum, що триває в ці дні у Бонні.
Олів’є Ведрін: Є багато корисних ідіотів, які допомагають Росії
Чи готовий Євросоюз до інформаційної війни та які аргументи треба використовувати, аби протидіяти російський пропаганді у Європі - розповів речник Єврокомісії, французький політолог Олів’є Ведрін.
Труднощі перекладу: озброїти не можна панікувати
Україна у The New York Times і The Washington Post – це дві різні України.
Євген Федченко: Великі медіа завжди працювали проти ідеї Майдану
Чи можуть українці під впливом пропаганди змінитися настільки ж сильно, як росіяни, чи обґрунтованою є критика Міністерства інформації та як відрізнити піар від пропаганди — про це в інтерв’ю MediaSapiens розповів директор Могилянської школи журналістики, співзасновник сайту StopFake Євген Федченко.

Автори

К
С