Діти й кадри війни: як вберегти дитячу психіку
Психологи наголошують, що маленьким дітям важко відрізнити зображення по телевізору від реальної загрози: найбільш травматичними вважаються кадри втрати цілісності тіла та безпосередніх зіткнень. Аби вберегти дитину, варто створити відчуття безпеки й захищеності в родині та не боятися розмов про війну.
«Важно шокировать читателя началом текста». Правила репортажа Дмитрия Фионика
О деталях в репортаже, магии поэзии и о том, как работать с героем — своим опытом написания репортажей делится редактор отдела «Большая тема» журнала «Фокус» Дмитрий Фионик.
Епідемія страху. Як ЗМІ розповідають про поліомієліт
Українські медіа досі дискутують про безпеку вакцини від поліо, але не аналізують її ефективності та не говорять про профілактику хвороби. Непрофесійність експертних думок, або їхня повна відсутність, коментарі замість фактів, спроба підібрати їх під власні переконання журналістів — такими є тенденції висвітлення вакцинації від поліомієліту.
Пролітаючи повз золоту добу подкастів
Поки Захід переживає бум подкастингу, в Україні цей різновид медіаконтенту лише набуває популярності — переважно завдяки альтруїстичним ентузіастам. Заробляти на подкастах у нас і не мріють.
Десять ресурсів контролю влади для диванної сотні
Для українців створили чимало інструментів електронного урядування, але ефективно працюють і гарантують зворотний зв’язок далеко не всі.
Повільна журналістика по-українськи
Вітчизняні онлайн-видання наздогнала мода на великі мультимедійні історії.
Правила репортажу Катерини Сергацкової: «Я пишу про людей, а не про кулі»
Авторка репортажів із Криму й Донбасу, яка пише для «Української правди», Esquire і Colta.ru, вважає війну найкращим приводом більше дізнатися про людину.

Автори

К
С