Чого бракує для викладання медіаграмотності? Думка вчителів
Учителі, які працюють із учнями початкової школи, придумують креативні способи розвитку критичного мислення — наприклад, замислитися над вчинками головної героїні мультфільму «Маша и Медведь». MediaSapiens запитав у вчителів, яка специфіка викладання медіаграмотнсті в молодших класах і яких матеріалів їм бракує в роботі.
Трамп як стимулятор медіаграмотності
Після перемоги Дональда Трампа у США активно заговорили про вдосконалення системи медіаосвіти — щоби люди вміли розрізняти фейки й критично оцінювати інформацію. Поняття медіаграмотності при цьому дещо спрощують і намагаються виправити за допомогою неї всі проблеми ЗМІ.
О беженцах, пропаганде и «забытой войне» в Украине — интервью с немецкой журналисткой Джеммой Перцген
Как влияет пропаганда Кремля, снизилось ли доверие к СМИ в Германии, как немецкие медиа освещают Украину и есть ли язык вражды в «желтой прессе» — об этом в интервью MediaSapiens рассказала Джемма Перцген (Gemma Pörzgen), журналистка-фрилансер из Берлина, член совета директоров немецкого офиса «Репортеров без границ».
Медіаграмотність на практиці: як у чеських школах вивчають російську пропаганду
Чого навчають на курсі «Сучасна російська пропаганда» та як улаштована система медіаосвіти в Чехії.
Катерина М’ясникова: «Офіційна Україна дуже підставляється в реакції на надзвичайні ситуації, пов’язані з медіа»
Виконавча директорка НАМ Катерина М’ясникова в інтерв’ю MediaSapiens розповіла про свої плани на посаді віце-голови Global Forum for Media Development, про обізнаність світової медіаспільноти щодо проблем в Україні, а також пояснила, як вона оцінює свої шанси на членство в Нацраді.
Чи вдалося журналістській освіті в Чехії позбутися радянських підходів? Інтерв’ю з професором Карлового університету
MediaSapiens побував на кафедрі комунікаційних досліджень та журналістики Карлового університету та поспілкувався з його професором Яном Їраком про систему журналістської освіти в Чехії та виклики перед журналістами-практиками.
Журналістика зцілення, або Про альтернативне висвітлення трагічних подій
Після повідомлень про кількість поранених чи загиблих — у якому напрямку журналістам рухатися далі? «Відновний наратив» — так називають жанр матеріалів, що фокусуються на зціленні та відновленні життєвої стійкості людини під час та після важких подій.
«Вона може стрибнути навіть вище за чоловіків»: як уникнути сексизму у висвітленні Олімпіади
Багато журналістів удаються до сексистських висловлювань, акцентуючи увагу не на видатних здібностях спортсменок, а на їхній зовнішності та порівнюючи їхні досягнення з досягеннями чоловіків.
Наступ покемонів: чому влади деяких країн проти Pokemon Go
У Саудівській Аравії вважають, що гра суперечить нормам ісламу, в Ізраїлі забороняють користуватися додатком солдатам, а в Боснії занепокоєні, що гравці можуть натрапити на території з мінами часів війни 1990-х.
Як навчити старшокласників толерантності й медіаграмотності: чотири кроки
Які навички потрібно розвинути в дітей в умовах соціального конфлікту та як навчити їх поважати різні думки – в інтерв’ю MediaSapiens розповіла професорка Олена Пометун, наукова керівниця проектів організації «Вчителі за демократію та партнерство», співавторка підручника «Кроки до порозуміння».

Автори

К
С