«Вконтакте» чи «Впропаганді»? Як тролі стають солдатами інформаційної війни
У розважальних спільнотах соцмережі «Вконтакте» під виглядом гумористичного контенту поширюються пропагандистські пости на тему українсько-російських відносин.
Virtual Politics: політична пропаганда в комп’ютерних іграх
Популярні комп’ютерні ігри можуть використовуватися для виправдання воєнних дій, просування певної ідеології та ставати елементом інформаційної війни в руках терористів.
Новинні ігри в боротьбі за читача
Медіа все частіше починають використовувати новинні ігри як альтернативний спосіб залучення читача.
Кіберспорт: невловимий Джо української журналістики
Для авторитетних західних медіа відеоігри вже давно перестали бути маргінальною темою. Однак українські масові медіа не зацікавлені у висвітленні відеоігрової індустрії та кіберспорту зокрема, а вітчизняні нішеві видання в цій сфері приречені на вторинність і низьку якість.
Сергій Костинський: «Інформаційна політика починає зароджуватися і функціонувати»
На Львівському медіафорумі дискутували про те, чи бореться держава з пропагандою, і пропонували неформальні підходи.
Комп’ютерні ігри як територія пропаганди
Популярність віртуальних забавок зробила їх зручним середовищем для поширення прихованих меседжів. Одна з улюблених тем пропагандистів — український Майдан.

Автори

К
С