Як навчити читачів боятися українських військових, або Майстер-клас про пропаганду від одеського видання «Таймер»
Як засвідчує моніторинг Інституту демократії імені Пилипа Орлика, українські військові фігурують у «Таймері» в негативному контексті — на сайті про них пишуть лише тоді, коли вони стали винуватцями якогось злочину або підозрюються в ньому.
Прес-релізм та слухняні громадяни, або Як місцеві газети допомагають владі
Щоби з’ясувати, як прес-релізм впливає на аудиторію, ми провели анкетування читачів одеських публікацій попросили їх оцінити якість матеріалів. Результати дослідження експертів Інституту демократії імені Пилипа Орлика.
География интернет-новостей Львова и Одессы: о каких странах пишут чаще всего
Институт демократии имени Пылыпа Орлыка проанализировал, какую часть новостей занимают международные сообщения и сообщения об иностранцах на интернет-сайтах Львова и Одессы, а также о каких национальностях чаще всего пишут местные журналисты.
Одеські газети й інформаційна пустеля
Місцеві одеські видання не виконують ролі «сторожового пса», оскільки спрямованість журналістських розслідувань, контроль і критика влади зазвичай залежить від симпатій власників. Цікаво, що й незалежні газети не дозволяють собі гострих матеріалів.
Одеські сайти: моніторинг стандарту оперативності
Як швидко журналісти одеських інтернет-ЗМІ реагують на подію, які новини відкладають на потім та які фактори впливають на оперативність ньюзрумів — ці питання досліджували експерти Інституту демократії імені Пилипа Орлика.
Одеський сайт «Таймер»: інформувати чи маніпулювати?
Фактично ж ситуація виглядає так: в інформаційній війні на одному з найважливіших напрямків — одеському — ми пішли з лінії фронту.
Немісцеві медіа Львова: як львівські сайти стають всеукраїнськими
Аналіз ресурсів Zaxid.net та Zik.ua засвідчує, що регіональні сайти, претендуючи на роль центральних ЗМІ, не виконують цієї місії повною мірою. Водночас зменшується увага до місцевих тем, через що читач не отримує детальної інформації про місцеву політику чи бізнес. В результаті аудиторія може розбиратися у всеукраїнській ситуації, але зовсім не розумітися на місцевих проблемах
Регіональні сайти – для кого і на кого працюють?
«Пресрелізм», мала кількість ексклюзивних новин, незбалансованість та джинса – головні проблеми інтернет-видань у регіонах, свідчить моніторинг Інституту демократії ім. Пилипа Орлика.
«Пацієнт радше живий... чи мертвий», або Постмодерна реальність від одеських ЗМІ
У цьому огляді ми вирішили розповісти про висвітлення одеською пресою найбільш резонансних подій 2015 року, щоби зрозуміти, чи здатна вона «тримати удар» і вистояти — в умовах інформаційної війни, фінансової залежності від власників та постійної спокуси заробити на замовних матеріалах.
Джинса в одеських медіа: спосіб вижити чи гра на боці окупанта?
Українська журналістика в регіонах поки що не готова мінятися. Саме такого висновку дійшли учасники публічної дискусії «Одеські ЗМІ в інформаційному просторі України до і після виборів: замовні матеріали та дотримання журналістських стандартів», що відбулася в Одесі наприкінці листопада.

Автори

К
С