Про переселенців зі сходу й відчуття міри
Українські ЗМІ не гребують заради рейтингу вдаватися до мови ворожнечі за допомогою інформаційних вкидів.
Сайти соцмереж як джерело інформації
За результатами дослідження компанії Cision і Кентенберійського університету Церкви Христа, близько третини британських журналістів стверджують, що вони не могли би виконувати редакторську роботу без соціальних медіа. Та чи припустимо використовувати сайти соцмереж як джерела у ЗМІ? Про це у матеріалі Олени Голуб для MediaSapiens.
Моніторинг інтернет-сайтів: у виграшній ситуації та сторона, яка генерує більше новин для ЗМІ
Інститут масової інформації проаналізував, як інтернет-ЗМІ висвітлювали три ключові теми липня: річницю катастрофи малайзійського «Боїнга», діяльність голови одеської ОДА Михаїла Саакашвілі та події в Мукачевому. Результати свідчать, що медіа лише ретранслюють позиції сторін конфлікту, а редакційна політика визначається більшою мірою позицією медіавласника.
Що таке «джинса» і як її вилікувати
«Джинса» дійсно є такою не лише коли за неї заплачено, адже бартер і адмінресурс також грають роль. Проте відсутність дотримання журналістських стандартів і «джинса» – дві великі різниці. До дискусії про «зламаний джинсометр», започаткованої Отаром Довженком.
Ретранслятори вогню та полум’я
Інститут масової інформації проаналізував, як українські інтернет-сайти висвітлили одну з найрезонансніших подій червня — пожежу на нафтобазі. Виявилося, що ЗМІ ставили більше питань, аніж давали відповідей, часто публікували суперечливу інформацію та не подавали коментарів від експертів щодо наслідків пожежі.
Місцеві ЗМІ. Краматорський випадок
Основні проблеми краматорських ЗМІ – це редакційна політика, що диктується власником, засилля джинси, «серфінг» замість серйозних і глибоких матеріалів та відсутність стимулів і можливостей їх робити – на тлі поганої економічної ситуації в регіоні, що перешкоджає розвитку незалежних та соціально відповідальних ЗМІ як таких.
Від убивства Бузини до зарплат депутатів: журналістські стандарти у квітні
Українські інформаційні сайти в гонитві за кількістю новин мало уваги приділяють верифікації даних і подачі балансу. Моніторинг Інституту масової інформації.
Перемагати правдою
Інститут масової інформації проаналізував, які з шести основних професійних стандартів журналістики найчастіше порушуються в українських онлайн-виданнях
Хто як джинсує: перші підсумки передвиборчої кампанії
Ознакою виборчої кампанії осені 2014 року є не тільки повна представленість у ЗМІ політичної заказухи основних гравців, але й нерозбірливість самих ЗМІ у спектрі розміщуваної джинси. На сторінках колись «проукраїнських» видань з’являється в тому числі Тигіпко та регіонали, а в колись наближених до режиму Януковича — Тягнибок і Тимошенко.
Як кандидати в президенти піарилися в регіональній пресі
Тігіпко став лідером за джинсою в регіональній пресі (причому якраз у східних і південних областях), – 28% опублікованих матеріалів були на його користь. Моніторинг регіональної преси ІМІ

Автори

К
С