Регіональна джинса може сприяти реваншу «Опоблоку» на наступних виборах
Аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ за вересень 2016 року
Регіональні ЗМІ джинсують навіть на проблемах декомунізації
MediaSapiens публікує аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ за травень 2016 року, який здійснили експерти Інституту демократії імені Пилипа Орлика
Прес-релізи та Фейсбук — основні джерела інформації регіональної журналістики
Лютий 2016 року позначився зниженням кількості матеріалів із ознаками замовності, найменше їх розмістили медіа Львова. Проте місцеві видання не підтримують публічної дискусії на актуальну тематику, а «прес-релізм» є ледь не головним жанром місцевої журналістики.
Регіональні ЗМІ не дають можливості виборцям зробити усвідомлений вибір
Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження».
Регіональні ЗМІ вже включились у передвиборчі перегони
Моніторинг регіональних видань у червні 2015 року продемонстрував повільне зростання кількості матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами в регіональних медіа. У червні контент регіональних ЗМІ засвідчив, що неофіційно передвиборча кампанія вже почалася й журналісти включились у виборчі перегони разом із кандидатами.
Для регіональних ЗМІ зростання тарифів важливіше за війну
Моніторинг регіональних видань у березні 2015-го показав зростання кількості матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами у друкованих регіональних медіа.
Як деякі регіональні медіа замовчують війну
У січні зафіксовано чотирикратне зниження кількості політичної джинси порівняно з жовтнем. Однак тема неоголошеної війни Росії проти України висвітлюється поверхово, непрофесійно й подеколи цинічно. Моніторинг регіональних друкованих та онлайн ЗМІ Інституту демократії імені Пилипа Орлика за січень 2015-го.
Тенденції в регіональних медіа за 2014 рік
За роки «кріпосного права» журналісти забули про відповідальність перед суспільством. Тобто, закликаючи суспільство до оновлення, самі медіа та журналісти змінюються вкрай повільно. Підсумки моніторингу регіональних ЗМІ за 2014 рік.
«Піар для кандидатів недорого!»
...Або регіональна джинса на будь-який смак. Моніторинг регіональних друкованих та онлайн ЗМІ Інституту демократії імені Пилипа Орлика за жовтень 2014-го
Регіональні медіа джинсують «по-новому»
У деяких виданнях зафіксовано до 90% джинси. Моніторинг регіональних ЗМІ Інституту демократії імені Пилипа Орлика за вересень-2014

Автори

Є
К
С