Вигадана реальність місцевих ЗМІ: чому медіаконтент не відбиває актуальних проблем українського суспільства
Аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ Інституту демократії імені Пилипа Орлика за серпень 2017-го.
Чи варто чекати місцевих новин від регіональних медіа
Або чому місцеві медіа не відбивають життя власних громад? Аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ Інституту демократії імені Пилипа Орлика за травень 2017 року.
У регіональних медіа відчувається наближення виборів – моніторинг Інституту демократії імені Пилипа Орлика
У регіональних друкованих медіа та в онлайн-виданнях зафіксовано чималий відсоток джинси. Із політичних партій протягом лютого найбільше джинсували за «Народний фронт» та «Батьківщину», а з постатей політиків найчастіше піарили Максима Бурбака (Чернівці). Аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ від Інституту демократії імені Пилипа Орлика
Регіональна джинса може сприяти реваншу «Опоблоку» на наступних виборах
Аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ за вересень 2016 року
Регіональні ЗМІ джинсують навіть на проблемах декомунізації
MediaSapiens публікує аналітичний звіт моніторингу регіональних ЗМІ за травень 2016 року, який здійснили експерти Інституту демократії імені Пилипа Орлика
Прес-релізи та Фейсбук — основні джерела інформації регіональної журналістики
Лютий 2016 року позначився зниженням кількості матеріалів із ознаками замовності, найменше їх розмістили медіа Львова. Проте місцеві видання не підтримують публічної дискусії на актуальну тематику, а «прес-релізм» є ледь не головним жанром місцевої журналістики.
Регіональні ЗМІ не дають можливості виборцям зробити усвідомлений вибір
Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження».
Регіональні ЗМІ вже включились у передвиборчі перегони
Моніторинг регіональних видань у червні 2015 року продемонстрував повільне зростання кількості матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами в регіональних медіа. У червні контент регіональних ЗМІ засвідчив, що неофіційно передвиборча кампанія вже почалася й журналісти включились у виборчі перегони разом із кандидатами.
Для регіональних ЗМІ зростання тарифів важливіше за війну
Моніторинг регіональних видань у березні 2015-го показав зростання кількості матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами у друкованих регіональних медіа.
Як деякі регіональні медіа замовчують війну
У січні зафіксовано чотирикратне зниження кількості політичної джинси порівняно з жовтнем. Однак тема неоголошеної війни Росії проти України висвітлюється поверхово, непрофесійно й подеколи цинічно. Моніторинг регіональних друкованих та онлайн ЗМІ Інституту демократії імені Пилипа Орлика за січень 2015-го.

Автори

Є
К
С